تور دور اروپا

تور دور اروپا

توضیحات سفر

مقصدکشورهای اروپایی
موقعیتاروپا

تور دور اروپا

امارات ایر
Qatar-Airways-Logo
پراگ

پراگ 3 روز

 

برلین

برلین 3 روز

تور پاریس

پاریس 4 روز

تور آمستردام

آمستردام 3 روز

تور بارسلون

بارسلون 3 روز

تور ایتالیا

رم 4 روز

خدمات: اخذ ویزای شنگن + ترانسفر + هتل ها 4 ستاره و مرکز شهر میباشد. + صبحانه + گشت نیم روز شهر +  راهنمای فارس زبان + بیمه مسافرتی تا سقف 30,000 یورو + پوشش کرونا تا سقف 60 سال

قاره اروپا به واسطه آب‌ و هوای مناسب و جاذبه های دیدنی شگفت انگیز، در حال‌ حاضر به‌ عنوان یکی از توریستی‌ترین قاره ها در سراسر جهان شناخته می‌شود. علاوه‌ بر آب‌ و هوای مناسب، اروپا قاره‌ای پیشرفته است که امکانات تفریحی آن بی‌شمار میباشد. تمام این عوامل باعث شده‌اند تور دور اروپا در حال حاضر به یکی از پرطرف‌دارترین تور های گردشگری تبدیل شود. شما با استفاده از خدمات این تور ها می‌توانید به کشور های متفاوتی که در قاره اروپا وجود دارد سفر کنید و لذت سرشاری را تجربه کنید.

با استفاده از خدمات تور دور اروپا می‌توانید به کشور هایی مانند اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، یونان، اتریش، آلمان، سوئیس، فرانسه و … سفر کنید. به این نکته توجه داشته باشید که شما می‌توانید با دریافت ویزای تور اروپا از خدمات شگفت‌انگیزی در این زمینه بهره ببرید.

به ‌طور کلی ویزایی که با عنوان تور اروپا اعطا می‌شود، به شما اجازه می‌دهد که در یک دوره 6 ماهه، حداکثر حدود 90 روز در کشور های اروپایی مشغول سفر و تفریح باشید. همان‌ طور که پیش‌تر نیز برای شما گفتیم، تور دور اروپا یکی از پرطرف‌دارترین تور های گردشگری است که سالانه افراد زیادی از آن بهره می‌برند. ما در ادامه این محتوا قصد داریم که برای شما بیشتر در رابطه با تور دور اروپا صحبت کنیم.

تور دور اروپا 1402

تور دور اروپا 1402

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید تعطیلات به یاد ماندنی را تجربه کنید، میتوانید برای تور دور اروپا 1402 اقدامات لازم را انجام دهید. معمولاً با توجه به بازه‌ی زمانی‌ که شما قصد دارید در آن سفر خود را شروع کنید، باید از حدود 2 الی 2.5 ماه قبل اقدامات لازم را انجام دهید. در این بازه زمانی فرصت لازم برای تکمیل کردن مدارک به شما داده می‌شود تا بتوانید با این مدارک سفر خود را شروع کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که تمامی مدارک مورد نیاز برای استفاده از خدمات تور اروپا 1402 باید تکمیل باشند تا شما بتوانید بدون هیچ ‌گونه مشکل قانونی از این خدمات استفاده کنید.

مدارکی مانند فرم ‌های تکمیل شده، پاسپورت‌ های دارای 6 ماه اعتبار، ترجمه و همچنین اصل مدارک شناسایی مانند شناسنامه و کارت ملی، عکس، ترجمه مدارک ملکی، مدارک مربوط به خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و…، پرینت گردش مالی، و… جزو آن دسته از مدارکی هستند که برای دریافت ویزای تور دور اروپا شما به آن ها نیاز ضروری دارید.

تور یک ماهه اروپا

تور یک‌ ماهه اروپا 

پیشتر برای شما گفتیم که حداکثر مدتی که به شما اجازه داده می‌شود تا به اروپا سفر کنید حدود 90 روز می‌باشد. در یک بازه زمانی 6 ماهه، این اجازه به شما داده می‌شود تا از فرصت 90 روزه خود استفاده کنید. شاید بسیاری از شما نیاز نداشته باشید تا 90 روز را در اروپا بمانید، در این شرایط شما می‌توانید حتی با استفاده از خدمات تور یک‌ ماهه اروپا نیز از بخش‌ های متنوع و متفاوت اروپا دیدن کنید و لذت سرشاری را تجربه نمایید. تنها نکته‌ای که شما باید در این زمینه به آن توجه کنید این است که سعی کنید برای استفاده از خدمات تور اروپا به سراغ باکیفیت‌ترین خدمات دهندگان بروید.

هر چه خدمات دهنده مدنظر شما متخصص تر و کاربلد تر باشد، قاعدتاً شما لذت بیشتری را تجربه خواهید کرد و می‌توانید از جاذبه های بیشتری دیدن کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، بیشترین استفاده را از خدمات تور مد نظرتان ببرید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که قبل ‌از انتخاب خدمات دهنده مورد نظر خود، حتماً تحقیقات لازم را به عمل بیاورید تا بتوانید از میان گزینه‌ های موجود بهترین را انتخاب کنید.

قیمت تور دور اروپا 

قیمت تور دور اروپا معمولاً به عوامل گوناگون و متفاوتی وابسته است. قاعدتاً با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و یورو در کشور ما ایران، معمولاً هزینه و قیمت تور اروپا نیز بالا می‌رود.

اما خب تور اروپا آن‌قدر پرطرف‌دار و لذت ‌بخش است که بسیاری از افراد حتی با قیمت ‌های بالا نیز دوست دارند تا از این خدمات استفاده کنند. عواملی که در ادامه برای شما آورده شده‌اند، می‌توانند تا حد بسیار زیادی تعیین کنند که هزینه مورد نیاز برای استفاده از خدمات تور دور اروپا برای شما چقدر می‌باشد. برای کسب اطلاعات دقیق تر، با ما همراه باشید.

کشوری که به آن سفر می‌کنید 

مقصد شما یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند هزینه تور دور اروپا را تعیین کند. معمولاً خدمات دهندگان تلاش می‌کنند تا با تحقیقات و همچنین تجربه‌ای که بدست آورده‌اند، تعیین کنند که شما حدوداً برای سفر به هر کشور، به شما چقدر بودجه نیاز دارید.

قیمت تور دور اروپا

هزینه هتل، بلیط هواپیما و

از دیگر مواردی که می‌تواند در قیمت تور در اروپا تاثیرگذار باشد، ما می‌توانیم به هزینه هتل‌ های رزرو شده توسط شما و همچنین بلیط هایی که شما آن ها را تهیه کرده‌اید اشاره کنیم. قاعدتاً هتل و همچنین بلیط های تهیه شده تاثیر زیادی در قیمت نهایی تور دور اروپا دارند.

هر چه خدماتی که شما در این زمینه از آنها استفاده می کنید باکیفیت‌تر و بهتر باشند؛ شما باید هزینه‌ های بیشتری را در این زمینه بپردازید. با توجه به بودجه‌ای که در دست دارید، شما باید تعیین کنید که می‌خواهید از چه خدماتی در این زمینه بهره ببرید. تعیین اولویت‌ ها نیز می‌تواند به شما در انتخاب هتل و بلیط کمک کند.

مدت زمان سفر 

از دیگر مهم‌ترین عوامل تعیین ‌کننده هزینه تور دور اروپا، ما می‌توانیم به مدت زمان سفر شما اشاره کنیم. قاعدتاً هر چه شما برای زمان بیشتری در اروپا بمانید، هزینه‌ های شما بالاتر می‌رود.

هزینه تور دور اروپا

پیشتر برای شما در رابطه با عوامل تأثیرگذار در هزینه مورد نیاز برای استفاده از خدمات تور دور اروپا صحبت کردیم. معمولاً با توجه به فاکتور های گفته‌ شده شما به بودجه‌ های متفاوتی برای استفاده از خدمات تور دور اروپا نیاز خواهید داشت. علاوه ‌بر مواردی که ما پیشتر برای شما گفتیم، فصل سفر نیز تاثیر زیادی در بودجه مورد نیاز شما دارد.

برای مثال در فصول سرد سال مثل پاییز و زمستان، شما می‌توانید با قیمت‌ های ارزان تری از خدمات تور اروپا بهره ببرید. در مقابل در فصول گرم مثل بهار و تابستان، شما باید هزینه بیشتری را برای استفاده از این خدمات خرج کنید. به این نکته توجه داشته باشید که فصول سرد اروپا، آب‌ هوای نسبتاً سرد تری در مقایسه با ایران دارد. پس حتماً به این نکته مهم هنگام استفاده از این خدمات توجه داشته باشید.

تور دور اروپا ارزان

قاعدتاً بسیاری از ما دوست داریم که با مقرون ‌به‌ صرفه‌ترین هزینه‌ ها، از باکیفیت ترین خدمات بهره ببریم. تور دور اروپا نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیشتر برای شما گفتیم که با توجه به گران بودن ارز های خارجی در کشورمان ایران، هزینه تور دور اروپا بسیار بیشتر از مقدار واقعی آن است.

همین موضوع باعث می‌شود تا ما به بودجه‌های بالایی برای استفاده از این خدمات نیاز داشته باشیم. اما حتی در این شرایط نیز تور اروپا آن‌ قدر لذت ‌بخش و هیجان ‌انگیز می‌باشد که خرج کردن هر مقدار هزینه‌ای برای استفاده از این خدمات ارزشش را دارد.

تور دور اروپا ارزان

اگر به ‌دنبال تور دور اروپا ارزان هستید، یک راه پیش روی خود دارید و آن راه‌ استفاده از بلیط‌ های لحظه آخری می‌باشد. بلیط های لحظه آخری ممکن است که به واسطه عوامل گوناگون و متفاوتی، قیمت ‌های مقرون ‌به ‌صرفه تری داشته باشند. اگر شما به اندازه کافی خوش ‌شانس باشید، می‌توانید هنگامی ‌که هزینه تور ها تخفیفات زیادی خورده‌اند، از این خدمات بهره ببرید.

البته حتماً به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی ‌که قصد دارید از خدمات تور لحظه آخری استفاده کنید، باید از قبل تمامی مدارک خود را آماده کرده باشید تا بتوانید به ‌سرعت مدارک را در اختیار خدمات‌ دهنده خود قرار دهید و از خدمات تور استفاده کنید.

تور دور اروپا 21 روزه

با توجه به فاکتور ها و عوامل گوناگونی تعیین میشود که شما به چقدر زمان برای بازدید از شهر های متفاوت اروپا نیاز دارید. تور دور اروپای 21 روزه یکی از مختصر و در عین‌ حال مفیدترین پکیج های تفریحی می‌باشد که می‌تواند به شما کمک کند در یک زمان مناسب از جاذبه ‌های بی‌شماری دیدن فرمایید و خاطرات خوبی را از سفر به قاره اروپا ثبت کنید.

قاعدتاً هر چه بازه سفر شما طولانی‌تر باشد، می‌توانید از جاذبه های دیدنی بیشتری دیدن فرمایید. اما خب از زاویه دید دیگر، هزینه شما نیز برای استفاده از این خدمات بالا خواهد رفت.

پس به ‌طور کلی می‌توان گفت که تور دور اروپا 21 ‌روزه یک انتخاب عاقلانه و مقرون ‌به ‌صرفه است که می‌تواند به شما کمک کند در طول 21 از جاذبه ‌های دیدنی حدود 8 شهر دیدن فرمایید. این شهر ها می‌توانند در اقصی نقاط قاره اروپا باشند و به ‌طور کامل نیاز شما را به گردش در اروپا برطرف سازند. اگر به‌ دنبال خدمات با کیفیت و در عین ‌حال مقرون‌ به‌ صرفه هستید، تور های 21 روز اروپا گزینه مناسبی برای شما می‌باشند.

بهترین زمان سفر به دور اروپا 

معمولاً بهترین زمان استفاده از خدمات تور دور اروپا، فصول گرم سال یعنی بازه اوایل بهار تا پایان تابستان می‌باشد. سه ماه از ماه ‌های پرطرف‌دار برای استفاده از این خدمات شامل ژوئن، ژوئیه و اوت می‌شوند. این بازه زمانی حدوداً از اواسط خرداد تا اواسط شهریور آغاز می‌شود.

این سه ماه به عنوان بهترین سه ماه سال برای سفر به اروپا شناخته می‌شود زیرا علاوه‌ ‌بر آب‌ و هوای معتدل و طبیعت زیبا، شما در این بازه زمانی می‌توانید از فستیوال های شگفت‌انگیز اروپا نیز بهره ببرید. علاوه‌ بر این موارد، در این سه ماه از سال خدمات تفریحی گوناگونی در اختیار شما توریست ‌ها قرار می‌گیرد تا بتوانید با خیال راحت از تور گردشگری خودتان لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به دور اروپا

تور دور اروپا با کشتی کروز

خدمات تور دور اروپا با کشتی کروز به عنوان اروپا یکی از پرطرف‌دارترین اقدامات گردشگری شناخته می‌شوند. کشتی ‌‌های کروز کشتی ‌های گردشگری بسیار بزرگی هستند که علاوه ‌بر امکانات شگفت ‌انگیز، می‌توانند سفر لذت‌ بخشی را از طریق دریا برای شما به‌ همراه داشته باشند. این کشتی ‌ها و هتل های پنج ستاره‌ای هستند که روی آب حرکت می‌کنند و هر نوع امکانات رفاهی که شما نیاز داشته باشید را درون خودشان جای داده‌اند.

اگر به ‌دنبال یک تجربه متفاوت از سفر به کشور های گوناگون هستید، مطمئن باشید که تور دور اروپا با کشتی کروز به‌ عنوان یکی از متفاوت‌ترین و در عین حال، لذت‌بخش‌ترین تجربه ‌های شما شناخته خواهد شد. برخی از افراد به این نکته اذعان می‌کنند که با سوار شدن به کشتی کروز، تحت هیچ شرایطی دوست ندارند از این کشتی‌ ها پیاده شوند زیرا این کشتی‌ ها هر نوع امکانات رفاهی و تفریحاتی مورد نیاز را در خودشان جای داده‌اند. به‌ هر حال اگر شما به‌ دنبال لذت‌بخش ترین خدمات تور دور اروپا هستید، می‌توانید با کشتی کروز به هدف خود برسید.

سوالات متداول 

بهترین کشور ها برای تور اروپا کدام ها هستند؟

به‌ طور کلی می‌توان گفت که تمامی کشور های اروپایی مقصد مناسبی برای گردشگری هستند. اما محبوب‌ترین کشور ها در این زمینه شامل کشور های اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، یونان، فرانسه و سوییس و … می‌شوند.

آیا برای استفاده از خدمات تور اروپا باید ویزا دریافت کنیم؟

بله، شما برای سفر به کشور های خارجی باید ویزا دریافت کنید تا بتوانید با خیال راحت از تفریح خود لذت ببرید. برای استفاده از خدمات تور دور اروپا بهتر است که شما ویزای شینگن اروپا را دریافت کنید. همچنین می‌توانید به‌ صورت تک‌تک به کشور های مقصد خود مراجعه کنید و ویزای آن‌ ها را دریافت کنید.

خدمات تورهای گردشگری اروپا شامل چه مواردی می‌شوند؟

 معمولاً خدمات ‌دهندگان با توجه به عوامل گوناگون خدمات متفاوتی را به شما ارائه می‌دهند. معمولاً خدماتی مانند صبحانه، بیمه‌ نامه ‌های مسافرتی، اطلاع رسانی در رابطه با مقاصد، اتوبوس ‌های مخصوص گشت شهری، راهنمای فارسی زبان محلی، جزو آن دسته از خدماتی هستند که توسط تور ها به شما ارائه می‌شوند.