تور قبرس جنوبی نوروز 1402

تور قبرس جنوبی نوروز 1402 می تواند لحظات بسیار ناب و تکرار نشدنی را برای شما و عزیزانتان رقم بزند. تور قبرس جنوبی یک تور بسیار خاص می باشد که می تواند خاطره سفر شما را تا سالیان سال در ذهنتان زنده نگه دارد. اگر می خواهید در رابطه با تور قبرس جنوبی اطلاعات مفیدی به دست بیاورید و یک تور بسیار مناسب را برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ خود انتخاب کنید تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید. ما می‌خواهیم اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه با تور قبرس جنوبی نوروز 1402 به شما ارائه دهیم.

هزینه تور قبرس جنوبی نوروز 1402

در نظر داشته باشید نمی توان هزینه تور قبرس جنوبی نوروز 1402 را مشخص نمود زیرا هزینه این تور به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال زمان تور، نوع هتل، روزهای تور، نوع پرواز شما فاکتور هایی می باشند که می توانند تاثیرات زیادی بر روی قیمت تور شما بگذارند. اگر شما هتل ۵ستاره بسیار عالی انتخاب‌ کنید، طبیعتاً قیمت تور شما نیز افزایش پیدا می‌ کند.

تور قبرس جنوبی نوروز 1402 هزینه ای مناسب برای خانواده هایی دارد که به طور دسته جمعی سفر می‌ کنند. خانواده‌ ها می‌ توانند از آفرهای موجود استفاده کنند و تخفیف های گروهی بگیرند. به این ترتیب می توانند یک سفر رویایی و خاطره انگیز با هزینه ای بسیار مناسب تجربه کنند. شما می‌ توانید تور قبرس شمالی نوروز ۱۴۰۲ را به صورت لحظه آخری خریداری نمایید. تور لحظه آخری دارای قیمت بسیار مناسب تر می باشد البته باید ریسک نبودن ظرفیت را نیز پذیرفته و با توجه به این موارد اقدام به خرید تور نمایید.

هزینه تور قبرس جنوبی نوروز 1402

دیدنی های تور قبرس جنوبی نوروز 1402

تور قبرس جنوبی نوروز 1402 یک انتخاب بسیار عالی می باشد. شما می توانید‌ از دیدنی های موجود در قبرس جنوبی لذت ببرید و لحظات بسیار زیبایی را تجربه نمایید.‌ دیدنی های قبرس جنوبی بسیار زیبا زیاد می باشد. قبرس جزیره ای زیبا و سرسبز می باشد. حال می خواهیم در ادامه به بررسی انواع جاذبه های قبرس بپردازیم. اگر شما قصد سفر به قبرس جنوبی را دارید با اطلاع از جاذبه های گردشگری آن می توانید اوقات سفر خود را به خوبی و خوشی سپری نمایید.

نیکوزیا و انویرونز

نیکوزیا پایتخت قبرس می باشد و یکی از زیباترین شهرهای این کشور است که در منطقه قدیمی به نام لدرا قرار گرفته است. اگر شما تور قبرس جنوبی نوروز 1402 را انتخاب کنید می توانید به این شهر زیبا رفته و از جاذبه ها و زیبایی های آن دیدن نمایید. برج و بارو هایی که در این شهر قرار دارند برای سال ۱۵۷۵ می باشند. ونیزی ها برای جلوگیری از حمله ترک ها این برج و باروها را ساخته اند. سه دروازه بزرگ و یازده برج به نام سه شهر ساحلی در نیکوزیا قرار دارند که می توانند برای مسافران قبرس دارای جاذبه های زیادی باشند.

دروازه فاماگوستا در سمت شرق، کرینیا در سمت شمال و پافوس در سمت غرب باز می شوند. شاید برای بسیاری از افراد جالب باشد که بدانید برج های قدیمی در شهر قبرس امروز به دفتر شهرداری تبدیل گشته اند همچنین خندق هایی که در زمان های گذشته در شهر قبرس ایجاد شده اند، امروز به باغ های عمومی، پارکینگ و یا زمین های بازی تبدیل گشته اند.

کلیسای آسینو

این کلیسا که به کلیسای بانوی مرتع نیز معروف می باشد در ۵۰ کیلومتری غرب شهر نیکوزیا قرار گرفته است. هنگامی که شما تور قبرس جنوبی نوروز 1402 را خریداری کنید می توانید از جاذبه هایی مانند کلیسای آسینو نیز دیدن نمایید. می‌ توان گفت شهرت این کلیسا مربوط به قرن ۱۲ میلادی می باشد. در این قرن نقاشی های بسیار باشکوهی بر روی دیواره های کلیسا نقاشی شده است که می‌ تواند چشم بازدید کنندگان را به خود خیره سازد. این کلیسای زیبا با سنگ های آخرابی ساخته شده است که می تواند هنر بی بدیل موجود در قرن ۱۲ تا ۱۶ میلادی را به نمایش بکشاند.

لارناکا

موزه لارناکا

موزه لارناکا شامل مجموعه ای از آثار هنری و سکه ها می باشد. موزه دیرین شناسی نیز در این کشور واقع شده است که می توان گفت در این موزه افراد می‌ توانند تاریخ پانصد ساله این جزیره را مشاهده کنند. تماشای موزه ها در تور قبرس جنوبی نوروز 1402 طرفداران بسیار زیادی دارند و هر سال توریست ها و گردشگران زیادی را به قبرس جنوبی جذب می‌ کنند.

می‌ توان گنجینه ای از هنر و تاریخ را در این موزه هه مشاهده کنید همچنین می توانید گونه هایی که منقرض شده اند را نیز در آن را مشاهده کرده و شگفت زده شوید. مسافرانی که به کشور قبرس فکر می‌ کنند می‌ توانند از دفاتر گردشگری موجود در این کشور استفاده کرده و تورهای پیاده روی مختلفی را انتخاب کرده و از آن ها استفاده کنند.

یکی از مجموعه‌ های بسیار عالی این شهر قبرس، موزه باستان شناسی انجمن pierides می باشد. افرادی که به میراث باستانی علاقه دارند می توانند به این موزه رفته و در آنجا عکس های خانوادگی قدیمی را مشاهده کنند همچنین اثر هنری زیادی در این موزه ها ثبت شده است که افراد می‌ توانند از دوران نوسنگی و تا اواخر دوره بیزانس را مشاهده کرده و از این همه شکوه و عظمت شگفت زده شوند.

همچنین این مجموعه بی‌ نظیر از کوزه ها، سنگ های کنده کاری شده، سرامیک های براق مربوط به قرون وسطا، گلدوزی های قبرسی، مبلمان ها و لباس های سنتی، شیشه های رومی و … نیز تشکیل شده است. گردشگران زیادی می توانند از آن ها دیدن کنند.

اسکله قبرس جنوبی

جشنواره نمایشی یونان باستان

جشنواره نمایشی یونان باستان در کشور قبرس جزو جاذبه ها پرطرفدار می باشد. جشنواره های بسیار زیادی در این کشور برگزار می شوند که یکی از این ها جشنواره نمایش یونان باستان است که در ماه های ژوئن و آگوست برگزار می گردد. این جشنواره که شامل تئاترهای یونان در زمان کلاسیک می باشد در عصر های گرم تابستان دایر می گردد.

شما می توانید از این جشنواره ها و برنامه های خاص و ویژه ای که دارند دیدن نمایید همچنین می‌ توانید به آمفی تئاتر های باستانی موجود در این جزیره رفته و از این نمایش دیدن کنید. آمفی تئاترهایی مانند پافوس و کریون جزو جاذبه های گردشگری این کشور می باشند. این نمایشگاه‌ ها و جشنواره‌ ها جزو یکی از عامل های بسیار مهم و عالی برای جذب توریست می باشند.

توریست های بسیار زیادی تور قبرس جنوبی نوروز 1402 را خریداری می‌ کنند تا بتوانند در ماه های مخصوصی در این جزیره حضور داشته و از وجود این جشنواره های زیبا لذت ببرند. در جزیره قبرس روز عید تجلی فوتا مراسم های زیبایی برگزار می شود. در این مراسم ها اسقف سواحل شهر را با آب های مخصوص متبرک کرده و صلیب مقدس را به دریا می اندازد. جوان ها به درون آب شیرجه می زنند تا بتوانند صلیب های مقدس را بگیرند. این جشن توجه مسافران بسیار زیادی را به خود جلب می کند. افراد می‌ توانند در روز ۶ ژانویه در جزیره قبرس حضور داشته و از این جشن های زیبا دیدن کنند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا در رابطه با هزینه و جاذبه‌ های تور قبرس جنوبی نوروز 1402 اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. تور قبرس یک انتخاب بسیار عالی برای افرادی است که می خواهند در نوروز ۱۴۰۲ به سفر بروند. بهتر است قبل از خرید تور قبرس در رابطه با جاذبه‌ های این جزیره اطلاعاتی به دست بیاورید تا بتوانید آگاهانه تور خود را خریداری کنید. همچنین می توانید در هنگام سفر از این جاذبه های زیبا دیدن کرده و لحظات سفر خود را به خوبی سپری نمایید. تور قبرس جنوبی از آن دست تجربه‌ هایی می‌ باشد که می‌ تواند تا سالیان سال در ذهن شما زنده بماند.

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *