گرفتن وقت سفارت آمریکا از گرجستان

چگونه وقت سفارت آمریکا از گرجستان بگیریم؟

چگونه وقت سفارت آمریکا از گرجستان بگیریم؟ تفاوت وقت سفارت آمریکا از کشورهای مختلف با یکدیگر چیست؟ آیا گرجستان به ایرانی ها وقت سفارت می دهد؟ این ها تعداد کمی از سوالات پرتکرار افرادی است که قصد انجام وقت سفارت آمریکا از گرجستان و یا دیگر کشورهای خارجی را داشته اند و از آنجایی که شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام در زمینه وقت سفارت از دبی، تفلیس، ارمنستان و تایلند و … ، تجربه موفقی داشته است. در این مقاله قصد داریم به ابهامات شما عزیزان پاسخ دهیم.

وقت سفارت آمریکا از گرجستان چگونه است؟

یکی از مسائلی که برای گرفتن وقت سفارت آمریکا از گرجستان بسیار مهم می باشد این است که متقاضی می بایست نوع ویزای مورد درخواست خود را بداند و وقت سفارت خود را متناسب با آن اخذ نماید. از آنجایی که مرزهای گرجستان به تازگی باز شده است، بنابراین انجام امور وقت سفارت آمریکا از این کشور درحال حاضر انجام می شود هرچند هنوز اطلاعات دقیقی از چگونگی برخورد با ایرانی ها پس از شیوع کرونا یافت نشده است، اما سفارت آمریکا در گرجستان هم اکنون امور وقت گیری را انجام می دهد.

اگر شما قصد دارید وقت سفارت آمریکای خودتان را در کشور گرجستان اخذ نمایید می توانید برای مشاوره رایگان با کارشناسان مهاجرتی اوج آرام در تماس باشید و یا برای مشاوره حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی به دفتر ما مراجعه نمایید. متخصصین ما در اسرع وقت به کار شما رسیدگی کرده و شرایط را برای گرفتن وقت سفارت آمریکا از گرجستان فراهم می کنند.


مشاوره رایگان وقت سفارت امریکا

021-45419 | 021-88765741


هزینه وقت سفارت آمریکا از گرجستان

با توجه به نوسانات قیمت دلار در روزهای اخیر شما می توانید با تماس با متخصصین شرکت ما از هزینه های این موارد مطلع شوید. یک سری از نکات و جزئیات وجود دارد که شما می توانید با دریافت مشاوره از آن ها مطلع شوید. این موارد می تواند جزئیات به روز شده مدارک مورد نیاز، هزینه ها و الزامات باشد. به هیچ عنوان نگران هزینه ها نباشید زیرا شرکت ما وقت سفارت را برای شما با کمترین هزینه نسبت به سایر رقبا انجام می دهد.

شرایط ورود به گرجستان چیست؟

هزینه وقت سفارت آمریکا از گرجستان

برای سفر به تفلیس گرجستان با توجه به بازگشایی مرزها و محدودیت های کرونایی، شما می بایست حتما هر 3 دوز واکسن های مورد تایید سفارت گرجستان را تزریق کرده باشید و کارت واکسن QR CODE خود را اخذ کرده باشید و یا تست منفی کرونا با 72 ساعت اعتبار همراه خودتان داشته باشید. البته این تنها شرایط ورود به گرجستان نیست بنابراین اگر قصد سفر با تور تفلیس گرجستان را دارید، می توانید با مراجعه به صفحه مورد نظر از شرایط آن شامل مدارک مورد نیاز برای ورود و … مطلع شوید.

تفاوت وقت سفارت آمریکا از گرجستان و دیگر کشورهای خارجی

برای انجام وقت سفارت آمریکا از کشور گرجستان همان طور که گفتیم باید مدارک و هدف خود را از پیش آماده کرده باشید و با مطالعه کامل شرایط و ضوابط اقدام به اخذ وقت نمایید. از نکات مثبت وقت سفارت آمریکا از تفلیس، عدم نیاز به ویزا و نزدیکی این کشور به ایران می باشد.

هرچند وقت سفارت آمریکا از دبی نسبتا دارای هزینه بلیط و هتل کمتری خواهد بود و همچنین وقت سفارت آمریکا از تایلند مناسب دانشجویان است و روند سریع تری را خواهد داشت هرچند مسافت طولانی، هزینه ها و شرایط ورود به کشورها ممکن است در تصمیم نهایی شما برای انجام وقت سفارت آمریکا از دیگر کشورها تاثیرگذار باشد.

برای رزرو وقت سفارت آمریکا از گرجستان و حضور، شما می بایست محدودیت های ورود به سفارت ها را بررسی کنید؛ در حال حاضر و با باتوجه به پاندمی کرونا محدودیت اقامت چند روزه در خاک کشور موردنظر اعمال شده است؛ در نتیجه لطفا برای اطلاع دقیق از این محدودیت ها با کارشناسان شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام تماس بگیرید.

  • محدودیت حضور در سفارت آمریکا در دبی : 14 روز اقامت
  • ابوظبی : 7 روز اقامت
  • گرجستان : 10 روز اقامت
  • تایلند : 7 روز اقامت

کلام آخر

وقت سفارت آمریکا از گرجستان

به همین علت شما می توانید با مشاوره رایگان غیرحضوری (تلفنی/آنلاین) و یا حضوری (با رعایت پروتکل های بهداشتی در آژانس اوج آرام) از کارشناسان مهاجرتی ما نسبت به تصمیم گیری و رزرو وقت سفارت آمریکا از گرجستان بهتر عمل نمایید.

شما عزیزان همچنین می توانید برای گرفتن وقت سفارت آمریکا برای کودکان نیز به شرکت اوج آرام مراجعه کنید. امیدواریم که از خواندن این محتوا لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید. همچنین اگر شما نظر یا سوالی در این زمینه یا زمینه های دیگر دارید می توانید در بخش دیدگاه های وب سایت با ما در میان بگذارید.

5/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *