یکی از سریع ترین روش های اخذ ویزای اقامتی ژاپن، سرمایه گذاری در این کشور است. روش های سرمایه گذاری در ژاپن بسیار متنوع است اما یکی از روش های جالب، خرید ملک در این کشور است و محدودیتی در این راستا دیده نمی شود. البته سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت نیز قابل قبول است.

اگر قصد اخذ اقامت ژاپن دارید در ابتدا باید راه های مختلف برای اخذ ویزای این کشور را بدانید. اخذ ویزای اقامتی ژاپن از روش های کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد فرزند و پناهندگی صورت می گیرد. ما صحبتی از پناهندگی نمی کنیم و پیشنهاد می دهیم که اصلاً به این روش فکر نکنید! برخی از روش های گفته شده سبب اخذ ویزای اقامتی ژاپن از نوع موقت و برخی برای اقامت دائم در نظر گرفته شده اند.


مشاوره رایگان اخذ ویزای اقامتی ژاپن

021-45419 | 09123980225


ویزای اقامتی ژاپن برای کار

برای اینکه وارد کشور ژاپن شوید و مشغول به کار شوید نیاز به ویزای کاری ژاپن دارید. از سوی دیگر باید اجازه کار از یک سفارت ژاپن یا کنسولگری خارجی در اختیار شما قرار بگیرد. طبق بررسی های صورت گرفته از سوی ما مشخص شده است که اگر مدرک تحصیلی خوبی داشته باشید شانس شما برای یافتن کار در ژاپن بیشتر است. دولت ژاپن معمولاً مهارت هر شخص را به واسطه مدرک تحصیلی او بررسی و تخمین می زند.

ویزای کاری این کشور از 4 ماه در نظر گرفته شده و بسته به سطح پیشرفت و شرایطی که دارید تا 5 سال نیز تضمین می شود. بنابراین تا به اینجای مقاله متوجه شدیم که ویزای اقامتی ژاپن برای کار تنها در شرایطی برای شما صادر می شود که اجازه کار کسب کرده باشید!

کشور ژاپن برای کسانی که تخصص در راستای ساخت و ساز، گردشگری و پرستاری دارند شرایط خاصی در نظر گرفته است به طوری که این گروه نیاز به مدرک دانشگاهی نخواهند داشت اما باید ثابت کنند که مهارت فنی خوبی دارند. تنها نکته مهمی که باید در این راستا دقت کنید اینکه شما باید به زبان ژاپنی تسلط کافی داشته باشید. بدون یادگیری زبان این کشور عملاً زندگی و کار در این کشور دشوار خواهد بود.


مشاوره رایگان اخذ ویزای تحصیلی ژاپن

021-45419 | 09123980225


اگر به عنوان کارگر خارجی وارد کشور ژاپن می شوید به شما اجازه داده می شود تا 5 سال در خاک این کشور حضور داشته باشید. درصورتی که کارگر ماهر باشید شانس شما برای حضور نامحدود در ژاپن بسیار زیاد خواهد بود و حتی می توانید خانواده شما نیز اجازه حضور و زندگی در ژاپن خواهند داشت.

اما اگر مهارت خاصی ندارید می توانید در دوره های آموزش کارآموزی فنی این کشور شرکت کنید تا در یک سری رشته های فنی قوی شوید.

نکته مهم در خصوص ویزای اقامتی ژاپن این است که شما به عنوان یک ایرانی برای کار در ژاپن قطعاً نیاز به پیشنهاد کاری خواهید داشت و همینطور می بایست ثابت کنید که از پس هزینه های زندگی خود بر می آیید.

شرایط اخذ ویزای اقامتی ژاپن از نوع کاری

در یک نگاه کلی شرایطی که به شما کمک می کند تا برای کار در ژاپن اقدام کنید را در این بخش مشخص کرده ایم. هر شخص قطعاً نیاز به پیشنهاد کاری دارد. سابقه کاری به شما کمک زیادی می کند. اگر مهارت بلد هستید سعی کنید در رزومه خود تعریف و تحلیل درستی از آن داشته باشید. مدرک تحصیلی و مدرک مالی از دیگر مدارک لازم برای اخذ ویزای اقامتی ژاپن از نوع کاری است.


مشاوره رایگان اخذ ویزای اقامتی ژاپن

021-45419 | 09123980225


شانس افراد 20 الی 45 سال در این راستا بیشتر است. اقامت از طریق کار در ژاپن در ابتدا موقت و در نهایت بسته به شرایط و سطح موفقیت شما شاید به اخذ پاسپورت این کشور منجر شود.

ویزای اقامت ژاپن

ویزای اقامتی ژاپن از طریق تحصیل

کسانی که قصد تحصیل در ژاپن دارند در همین ابتدای کار بدانند که ویزای مورد نظر از نوع موقت است!

شما برای تحصیل در این کشور نیاز به ویزای تحصیلی خواهید داشت. کسانی که ویزای تحصیلی ژاپن را دریافت کرده اند اجازه کار نخواهند داشت مگر اینکه موافقت اداره کار را کسب کرده باشند. دوره های لیسانس در این کشور 4 ساله، فوق لیسانس دو ساله و دکترا معمولاً 5 ساله در نظر گرفته می شود.

تحصیل در مقطع دکترا در این کشور به صورت پژوهشی است.

ویزای اقامتی ژاپن

شرایط اخذ ویزای اقامتی ژاپن از طریق تحصیل

برخی از رشته ها در ژاپن آزمون ورودی برگزار کرده که باید در آن نمره مورد نظر را کسب کنید. نکته دیگر اینکه برای اخذ ویزای تحصیلی ژاپن نیاز به مدرک دیپلم دارید و از شما رزومه و ریز نمرات خواسته می شود. بسیاری از دروس به زبان انگلیسی تدریس می شود اما پیشنهاد ما این است که زبان ژاپنی بلد باشید شما می بایست ارتباط خوبی با اساتید این کشور داشته باشید. مدرک مالی تا حدی که ثابت کند از پس هزینه های خود در این کشور برمی آیید، کفایت می کند. برای تحصیل در ژاپن نیازی به سابقه کار ندارید اما برای مقطع دکترا سابقه کاری می تواند شانس اخذ ویزای اقامتی ژاپن را بیشتر کند. دقت کنید که به طور کلی پذیرش تحصیلی برای ژاپن نسبتاً دشوار است.

به واسطه تحصیل در این کشور می توانید در دوره های مهارت فنی شرکت کنید تا در نهایت ویزای تحصیلی شما تبدیل به ویزای کاری شود و برای پاسپورت شرایط بهتری داشته باشید.

اقامت ژاپن

ویزای اقامتی ژاپن از طریق سرمایه گذاری

یکی از بهترین روش های اخذ ویزای اقامتی ژاپن، سرمایه گذاری در این کشور است. روش های سرمایه گذاری در ژاپن بسیار متنوع است اما یکی از روش های جالب خرید ملک در این کشور است و محدودیتی در این راستا دیده نمی شود. شما می توانید ویزای توریستی ژاپن را اخذ کنید و وارد این کشور شوید و ملک مورد نظر را خریداری کنید و سپس برای ویزای سرمایه گذاری اقدام کنید.

این کشور هیچ سختگیری و محدودیتی در راستای مالکیت ملک و زمین در نظر نگرفته است اما دقت کنید که اگر نیاز به وام دارید با ویزای توریستی به شما وام داده نمی شود اما اگر ویزای کاری این کشور را کسب کرده اید می توانید وام دریافت کنید و برای سرمایه گذاری در ژاپن اماده شوید.


مشاوره رایگان اخذ ویزای اقامتی ژاپن

021-45419 | 09123980225


با خرید ملک در ژاپن در ابتدا به شما اقامت موقت تعلق می گیرد و سپس شرایطی فراهم می شود تا بتوانید برای پاسپورت دائمی اقدام کنید. اگر تمایلی به خرید ملک در این کشور ندارید می توانید به سراغ کارآفرینی بروید که زیر مجموعه ای از روش سرمایه گذاری است.

کارآفرینی هم به صورت ثبت شرکت و هم در راستای همکاری را شرکت های ثبت شده برای شما فراهم می شود.

دقت کنید که برای اخذ ویزای اقامتی ژاپن از طریق کارآفرینی باید ایده قوی و پولساز داشته باشید و میزان سود ایجاد شده از ایده شما می بایست محاسبه تا حدودی تضمین شده باشد. مدیران موسسات تجاری در این راستا موفق تر هستند.

کارآفرینی به معنی ایجاد کسب و کار است و بسیار مهم است که برای شرکت خود یک مدیر انتخاب کنید.

ویزای اقامتی ژاپن

شرایط اخذ ویزای اقامتی ژاپن از طریق ثبت شرکت

طرح کسب و کار شما می بایست به واسطه مقامات این کشور تایید شود و این موضوع قطعاً اهمیت زیادی دارد پس به نوآوری ایده خود دقت کنید. از سوی دیگر بررسی ها نشان می دهد که سرمایه لازم برای کارآفرینی در این کشور 5000000 ین در نظر گرفته شده است که شاید رقم بالایی باشد اما دولت ژاپن تا حدودی در این راستا شما را یاری می کند.

شرکتی که در این کشور ثبت می کنید نیاز به فضای اداری و کاری دارد و به طور کلی می بایست کارمند استخدام کنید و شرایط حقوق و دستمزد نیز مشخص باشد. نیاز به حداقل یک کارمند تمام وقت با مالیت ژاپنی دارید.

ویزای اقامتی ژاپن از طریق سرمایه گذاری سریع ترین روش رسیدن به اقامت دائم این کشور است و اگر بتوانید به سودآوری بیشتر کشور کمک کنید در نهایت اقامت دائمی برای شما در نظر گرفته می شود که بسیار ارزشمند است و کمک می کند تا بتوانید همسر و فرزندان خود را نیز وارد ژاپن کنید و به سرمایه بیشتر خود کمک نمایید.

ویزای اقامتی ژاپن از طریق ازدواج

یک روش دیگر برای اخذ اقامت کشور ژاپن، ازدواج با یک شخص از تبعه ژاپن است. دقت کنید که اقامت و تابعیت شخص مورد نظر باید به تایید برسد. اما نکته مهم اینجاست که صرفاً ازدواج با یک فرد ژاپنی سبب صدور شهروندی ژاپن برای شما نخواهد شد و به شما ویزای همراه ارائه می شود به طوری که می توانید حداقل یک سال در این کشور حضور داشته باشید. تابعیت ژاپن از طریق ازدواج با یک فرد ژاپنی کار ساده ای نیست و باید واقعی بودن ازدواج شما تایید شود و همینطور نیاز است که صداقت رفتار شما و شخص مورد نظر سنجیده شود.


مشاوره رایگان اخذ ویزای اقامتی ژاپن

021-45419 | 09123980225


شرایط به این صورت است که در ابتدا به مدل 5 سال در این کشور زندگی می کنید و برای خود کار و سرمایه در نظر میگیرید. شرایط زندگی و زناشویی شما سنجیده می شود و سختگیری زیادی در این راستا وجود دارد تا تابعیت دائمی صادر شود.

ویزای اقامتی ژاپن از طریق تولد فرزند

فرزندی که در کشور ژاپن متولد می شود در صورتی می تواند تابعیت این کشور را داشته باشد که یکی از والین او یعنی پدر یا مادر تابعیت کشور ژاپن را داشته باشند. سیستم خون در این کشور اجرا شده و چیزی به عنوان سیستم خاک برای صدور تابعیت ژاپن دیده نمی شود.

ویزای ژاپن

سوالات مهم برای اخذ ویزای اقامتی ژاپن

آیا برای اخذ ویزای اقامتی ژاپن نیاز به سرمایه زیادی دارم؟

این موضوع بستگی به نوع ویزای شما دارد مثلاً برای کار در این کشور مهارت اهمیت بیشتری نسبت به سرمایه دارد اما برای اخذ ویزای اقامتی ژاپن از طریق سرمایه گذاری قطعاً باید بودجه بیشتری داشته باشید. به طور کلی هر روشی که برای اقامت ژاپن می کنید نیاز به سرمایه و تمکن مالی دارد.

تحصیل در کدام مقطع در ژاپن آسانتر است؟

اگر رزومه تحصیلی قوی دارید، می توانید برای بورسیه دکترا اقدام کنید تا به شما حقوق تعلق بگیرد و بتوانید از مزایای بورسیه استفاده کنید اما اگر وضعیت پژوهشی شما ضعیف است بهتر است که مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را انتخاب کنید.

وضعیت ویزای کاری ژاپن در سال 2021 به چه صورت بود؟

اینطور که بررسی ها نشان می دهد دولت ژاپن همیشه پذیرای نیروی کارگر ماهر است و امسال با کمبود پرستار روبرو بود و شرایط خوبی برای حضور پرستاران خارجی در این کشور فراهم بود. دولت ژاپن در راستای کار بسیار جدی است و به دنبال کسانی است که مهارت بالا دارند و بسیار سخت کوش هستند.

آیا دو تابعیتی در ژاپن امکانپذیر است؟

خیر! در صورتی که قصد شما اخذ تابعیت ژاپن باشد قطعاً باید تابعیت کشور خود را لغو کنید. این موضوع برای کسانی که با شخص ژاپنی ازدواج می کنند بسیار سختگیرانه مورد بررسی قرار می گیرد.

چطور می توان با تحصیل در ژاپن به تابعیت رسید؟

شما صرفاً به واسطه تحصیل نمی توانید تابعیت ژاپن را کسب کنید و قطعاً نیاز به اخذ ویزای کاری یا سرمایه گذاری خواهید داشت. می توانید در حین تحصیل اجازه کار نیز دریافت کنید و مهارت خود را افزایش دهید تا پس از تحصیل ویزای کاری این کشور را دریافت کنید و برای اخذ تابعیت شانس بیشتر و بهتری داشته باشید. ویزای اقامتی ژاپن از نوع تحصیلی از نوع موقت بوده و تا پایان تحصیل شما اعتبار دارد.

ویزای توریستی ژاپن برای چه امری مناسب است؟

شما می توانید از ویزای اقامتی ژاپن از نوع توریستی استفاده کنید و ضمن گشت و گذار در این کشور از شرایط تحصیلی و کاری و همینطور سرمایه گذاری نیز اطلاعات کافی کسب نمایید. دقت کنید که ویزای توریستی این کشور به طور کلی برای مدت زمان مشخص و کوتاه بوده و به هیچ عنوان اجازه کار به شما داده نمی شود. اگر پول نقد دارید می توانید به واسطه ویزای توریستی اقدام به خرید ملک در ژاپن نمایید و شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری را برای خود آسان تر سازید.

اقامت ژاپن

چرا ریجکت درخواست ویزای اقامتی ژاپن زیاد است؟

حقیقت این است که پروسه ریجکت برای درخواست ویزای اقامتی ژاپن به واسطه ماموران صورت می گیرد و در این راستا یک سری فاکتورهای مهم وجود دارد به هر حال اگر از نظر اقامتی شرایط خوبی ندارید و یا بودجه شما کافی نیست بهتر است برای ویزای اقامتی ژاپن درخواست ندهید و در ابتدا مدارک خود را تکمیل کنید. یک نکته مهم دیگر که باید بررسی کنید این است که ویزای اقامتی ژاپن برای کسانی که بودجه کافی ندارند به سختی صادر می شود و کسانی که در این راستا به نکات دقت نمی کنند معمولاً با ریجکت روبرو می شوند و شانس خود را از دست می دهند.

ویزای اقامتی ژاپن

بیشتر بخوانید | ویزا توریستی ژاپن


مشاوره رایگان اخذ ویزای تحصیل در ژاپن

021-45419 | 09123980225


ثبت نام تور جام جهانی قطر 2022

"*" indicates required fields

خدمات مورد نیاز:*


 

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *