شرایط دریافت ویزا همراه انگلستان

اخذ ویزا همراه انگلستان

با در نظر گرفتن شرایط بسیار مطلوب زندگی، تحصیل، کار و غیره در کشور انگلستان، بسیاری از افراد به دنبال راهکارهای مناسب برای دریافت اقامت و مهاجرت به این کشور هستند. بسیاری از افراد نیز از طریق راه های مختلفی اقدام به مهاجرت به این کشور خواهند نمود. آیا ویزا همراه انگلستان را می‌شناسید؟ این ویزا یکی از راهکارهای مناسب برای مهاجرت به کشور انگلستان است.

کشور انگلستان به سبب برخورداری از شرایط رفاهی، اجتماعی، تحصیلی و شغلی بی‌نظیر و ایده آل، به یکی از کشورهای تراز اول برای اقامت تبدیل شده است. طبق قوانین مهم در کشور انگلیس، ویزاهای مختلفی برای متقاضیان ورود به آن به دلایل مختلف شغلی، تحصیلی، کار و … در نظر گرفته شده است که هر کدام از این ویزاها در بر دارنده‌ی شرایط مختلف برای مخاطبین خواهند بود.

آیا تاکنون نام ویزا اقامتی انگلستان یا ویزا همراه انگلستان به‌ گوش شما رسیده است؟ این ویزا چیست و به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟! شرایط دریافت این ویزا چیست؟ این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر، موجب شده‌اند که شرکت اوج آرام اقدام به ارائه اطلاعات دقیقی در این زمینه نماید. پس همراه ما باشید تا از نکات مهم و دقیق بهره ‌مند گردید.

هر آنچه که باید در مورد ویزا همراه انگلستان بدانید

با توجه به اهمیت و ضرورت قرارگیری اعضای یک خانواده در کنار یکدیگر برای دستیابی به موفقیت و حفظ آرامش اعضای خانواده، قوانین مختلفی برای حضور همراه در مهاجرت‌های مختلف به انگلستان به تصویب رسیده است. کشور انگلستان از جمله کشورهای محبوب و پرطرفدار است که اقدام به ارائه انواع ویزاهای مختلف کاری، سرمایه‌گذاری، تحصیلی، پناهندگی، ازدواج و غیره نموده است.

هر کدام از این ویزاها با برخورداری از شرایط خاص و منحصر به فرد، ورود همراه را نیز برای مهاجرین امکان‌پذیر نموده‌اند. برای دریافت این ویزا تضمینی انگلیس، بهتر است از برخی نکات بسیار مهم و ضروری مطلع گردید تا به بهترین نحو در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهید.

ویزا همراه انگلستان به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟

ویزا همراه انگلستان

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که این ویزا همراه انگلیس فقط به همسر و فرزندان تعلق می‌گیرد. همچنین در صورتی که فرزندان مذکور، از سن بالای 18 سال برخوردار باشند و یا ازدواج کرده باشند، شرایط دریافت این ویزا را نخواهند داشت. یکی از نکات بسیار مهم برای دریافت این ویزا برخورداری از تمکن مالی مناسب است.

افرادی می‌توانند این ویزا را دریافت کنند که از حداقل درآمد و همچنین یک محل اسکان مناسب، برخوردار باشند. به نحوی که ارائه‌ اسناد مهم برای تمکن مالی جهت دریافت این ویزا بسیار مهم و ضروری خواهد بود. حداقل درآمد افراد برای دریافت این ویزا 18600 پوند و حداکثر آن 27200 پوند خواهد بود. این تخمین درآمد با توجه به تعداد فرزندان متغیر خواهد بود.

از دیگر نکات قابل توجه در این ویزاها، تحصیل فرزندان 5 الی 16 سال در مدارس دولتی انگلیس خواهد بود. یعنی فرزندان زیر 18 سال که از ویزا همراه انگلستان بهره‌مند شده‌اند، می‌توانند از خدمات تحصیلی در مدت مقرر نیز استفاده کنند.

انواع ویزا همراه انگلستان

همان طور که ذکر کردیم متقاضیان با توجه ویزای دریافتی خود برای مهاجرت به کشور انگلستان، می‌توانند اقدام به دریافت ویزا همراه انگلستان، نمایند. در ادامه این مقاله به بررسی انواع آن ها می پردازیم :

ویزا برای تحصیل در انگلستان :

همان طور که می‌دانید ویزای تحصیلی در انگلستان به دو دسته‌ی مختلف (زیر 18 سال و بالای 18 سال) تقسیم‌بندی شده است. لذا ویزای همراه دریافتی آن ها نیز شرایط مختلفی را در بر خواهند داشت. ویزا همراه انگلستان دریافتی برای افراد زیر 18 سال، به ویزا گاردین شیپ معروف است. این ویزا معرف بر عهده گرفتن مسئولیت افراد زیر 18 سال توسط والدین خواهد بود.

ویزا همراه دانشجویی از جمله ویزاهایی است که به همسر و فرزندان مخاطب تعلق می‌گیرد. در صورتی که دوره‌ی تحصیلی فرد کمتر از 6 ماه باشد، نمی‌تواند از این ویزا بهره‌مند گردد. همچنین این ویزا برای فرزندان زیر 18 سال مخاطب و مجرد، صادر خواهد شد. اگر همسر فرد دانشجو به دنبال راهکار برای همراهی مخاطب باشد، می‌تواند درخواست داده و پس از دریافت موافقت، مبلغ 348 پوند پرداخت کند. در این صورت بر روی گذرنامه‌ وی، برچسب می‌چسبانند که بیانگر الحاق همسر در انگلیس است.

انواع ویزا همراه انگلستان

ویزا همراه انگلستان برای کار :

یکی دیگر از شرایطی که می‌توان برای دریافت ویزای همراه انگلستان از آن استفاده نمود، کار در انگلستان است. خانواده‌ شخصی که در کشور انگلستان به کار مشغول است، در صورت واجد شرایط بودن، می‌توانند از این ویزا بهره‌مند شوند. این ویزا برای همسر و فرزندان زیر 18 سال و مجرد، صادر می‌شود.

مدت زمان رسیدگی پس از اعلام درخواست برای دریافت این ویزا، 8 هفته است. افرادی که در کشور انگلیس به کار مشغول هستند، پس از مدت 12 ماه حضور می‌توانند اقدام به درخواست این ویزا برای خانواده‌ خود نمایند. نکته قابل توجه در دریافت این ویزا تمکن مالی اشخاص است. در صورتی که فرد شاغل در انگلستان از تمکن مالی مناسبی برخوردار باشد، می‌تواند در کمتر از 12 ماه برای دریافت این ویزا اقدام نماید.

ویزا همراه انگلستان برای سرمایه گذاری :

از دیگر ویزاهایی که می‌تواند ویزای همراه را برای مهاجرین در بر داشته باشد، ویزا سرمایه گذاری است. اشخاصی که با اهداف سرمایه گذاری در کشور انگلستان، به این کشور مهاجرت کرده‌اند، می‌توانند برای الحاق همسر و فرزندان زیر 18 سال خود از طریق دریافت ویزا همراه اقدام کنند.

یکی از مهمترین شرایط دریافت این ویزا، تمکن مالی افراد خواهد بود. لازم به ذکر است که این ویزا با عنوان ویزا Tier 1 شناخته می‌شود که به مدت 3 سال و 4 ماه اعتبار خواهد داشت. پس از پایان این اعتبار مخاطبین می‌توانند تا مدت 2 سال نیز اقدام به تمدید آن نمایند. این شرایط برای خانواده‌ی اشخاص نیز امکان پذیر خواهد بود.

ویزا همراه انگلستان برای ازدواج :

ویزا همراه انگلیس

در صورتی که فردی با شخصی که تبعه انگلستان است ازدواج نماید، می‌تواند از این ویزا بهره‌مند گردد. این ویزا در صورتی از اعتبار برخوردار است که کمتر از 2 سال نبوده و همچنین ازدواج صوری نباشد. موارد ذکر شده توسط دولت بررسی شده و در غیر این صورت ویزا صادر شده باطل می‌شود. اما در صورتی که از ازدواج دو سال گذشته باشد ویزا برای 3 سال دیگر هم تمدید شده و پس از گذشت 5 سال این ویزا به اقامت دائم مبدل می‌شود.

دریافت اقامت انگلستان از طریق ازدواج برای پناهندگان و همچنین همراه هنرمندان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که با توجه به شرایط خاص و همچنین مدت زمان تعیین شده صادر خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ ویزا همراه انگلستان و … می‌توانید از مشاورین متخصص اوج آرام راهنمایی و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *