برگزاری تور دبی نمایشگاه اکسپو 2021-2022 که از مهر 1400 الی فروردین 1401 برگزار می شود، از روز نخست شکل گیری‌اش تاکنون، در نوع خود گنجینه ای ارزشمند از پیشرفت های انسانی را در مقابل چشمان جامعه ی جهانی قرار داده است. از نظر بسیاری از روسای کشور های دنیا، این نمایشگاه قابلیت آن را دارد که فرصت های مختلف همکاری و انتقال ثروت را به سمت کشور میزبان سوق دهد.

اکسپو دبی 2021-2020

یکی از بزرگترین رویداد های جهان در سال 2021 در دبی برگزار خواهد شد؛ نمایشگاه اکسپو دبی 2021 سالانه در کشور های مختلف (که از قبل میزبانی آنها تعیین می شود) برگزار می شود و تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 نیز برای علاقه مندان جهت شرکت در این نمایشگاه موجود خواهد بود.

در اصل، در سال 2020 قرعه به نام کشور امارات و شهر دبی افتاد تا میزبانی این دوره را برعهده بگیرد، اما شیوع ویروس کرونا مانع از آن شد تا شیوخ ِآینده نگر امارات بتوانند با شکوه هرچه تمام تر این نمایشگاه را در این شهر برگزار کنند. به همین دلیل در سال 2021 تور نمایشگاه اکسپو دبی برگزار خواهد شد.


بهترین قیمت تور دبی نمایشگاه

021-45419 | 021-88765741

آدرس ما را از گوگل بگیرید : آژانس مسافرتی رهگذران اوج آرام


تاریخ دقیق برگزاری تور دبی نمایشگاه اکسپو 2021 به طور از پیش تعیین شده در 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 است. البته با اینکه تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 با یک سال تعویق اجرا می شود، اما مسئولان مربوطه اصلی این نمایشگاه، گاهی عدد 2020 را در تبلیغات خود برای برگزاری این تور قید می کنند؛ بنابراین اگر با عنوان تور نمایشگاه اکسپو دبی 2020 به جای تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 مواجه شدید، باید بدانید که منظور یکسان است.

تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 در حال حاضر اولین اکسپو در منطقه MEASA به حساب می آید، چون پوشش دهنده منطقه آفریقا و خاورمیانه خواهد بود. مردم از 190 کشور جهان در این تور شرکت خواهند کرد. این رویداد یا ایونت در نزدیکی فرودگاه بین المللی آل مکتوم به اجرا در خواهد آمد. گفته می شود مسئولین کشور امارات برای برگزاری این تور در دبی به بهترین نحو، از سال 2013 تا به امروز در حال برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات می باشند.

نمایشگاه اکسپو دبی

تاریخچه ی برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی 2021

برگزاری تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 از روز نخست شکل گیری‌اش تاکنون، در نوع خود گنجینه ای ارزشمند از پیشرفت های انسانی را در مقابل چشمان جامعه ی جهانی قرار داده است. این نمایشگاه به طور کلی هر پنج سال یکبار برگزار می شود.


بهترین قیمت تور دبی نمایشگاه

021-45419 | 021-88765741


اولین بار به پیشنهاد کشور فرانسه این نمایشگاه بین المللی برگزار شد. همین کشور نیز برای نخستین بار آن را در پاریس برگزار کرد. به این روال، پی ریزی ِستون های ِابتدایی ِاین نمایشگاه جهت برگزاری رسمی، در این کشور انجام شد. البته، در رسمی بودن این نمایشگاه در شهر پاریس، ابهاماتی وجود دارد. بعد از آن، تور نمایشگاه اکسپو در شهر لندن برگزار شد که طول مدت انجامِ آن، شش ماه بود.

این نمایشگاه در نوع خود و در اولین روزهای برگزاری، مظهر شاهکار عظیم تمدن بشری بود که با اقبال عمومی مواجه شد. شاید از خودتان بپرسید که دلیل برپایی و محبوبیت این نمایشگاه بین المللی و بزرگ چیست؟ در تور دبی نمایشگاه اکسپو 2021 و از نظر بسیاری از روسای کشور های دنیا، این نمایشگاه قابلیت آن را دارد که فرصت های مختلف همکاری و انتقال ثروت را به سمت کشور میزبان سوق دهد.

پس چندان بیراه نیست که بگوییم، دیگر رقبای سرسخت دبی برای گرفتن این فرصت از مسئولان کشور امارات، بسیار حق داشته اند. چون توجه ِمردم و سرمایه گذاران ِدنیا را از دست داده اند! اکنون امارات با فرصت و توجه ویژه ای از سمت جامعه جهانی، روبرو خواهد بود.

درباره تور دبی نمایشگاه اکسپو 2021 جزئیات بیشتر

دبی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳ برنده مناقصه اکسپو شد. شهر های زیادی بودند که پیشنهادهای خود را برای میزبانی این تور ارائه دادند، اما در نهایت دبی با کسب ۱۱۶ رای برنده شد. ۱۶۴ کشور عضو در این رای گیری شرکت داشتند. اما چرا دبی پیروز این میدان شد؟ دبی با در اختیار داشتن نقاط قوت فرهنگی، تنوع چشمگیر و وجود زیرساخت های لازم، به عنوان پیروز میدان جهتِ میزبانی نمایشگاه اکسپو بعدی در بین شهر های اکاترینبرگ، ازمیر، سائوپائولو، انتخاب شد.

در اینجا جزئیات بیشتر در مورد تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 ارائه شده است:

  • داخل نمایشگاه بین المللی دبی هر کشور غرفه مخصوص به خود را دارد. در این غرفه ها فضای فیزیکیِ کافی برای ارائه تجربیات همه‌جانبه فرهنگی کشور ها برای بازدید کنندگان وجود دارد. و از این بابت هیچ نوع نگرانی خاصی پیش نخواهد آمد.
  • تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 دارای غرفه های مختلف با موضوعات گوناگون است و کلیت ِآن به یک حوزه خاص خلاصه نمی شود.
  • اولین نمایشگاه اکسپو دبی از اول اکتبر تا 31 مارس 2022 برگزار خواهد شد.
  • این نمایشگاه بزرگ در نوع خود، بسیار قابل توجه است. زیرا ارتباطات جدیدی را شکل میدهد، تبادل ایده ها را ساده تر کرده و یک فضای دیجیتال ایجاد می کند. تجربیاتی که قرار است در تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 ارائه شود شامل تجهیزات و ارائه توضیحات در مورد ابتکارات اکتشافات فضایی مانند ماموریت مریخ و برنامه فضایی ملی امارات می‌باشد.
  • این نمایشگاه بزرگ تلاش می کند تا نوآوری و بحث در مورد اقتصاد، احترام و برابری را در جهان، به تصویر بکشد.
  • در تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 ، بیشتر از ۲۰۰ عضو و میلیونها بازدید کننده حضور به هم خواهند رساند. کلیه کشور های دنیا من جمله ایران در این رویداد عظیم شرکت دارند. در اصل، ایران با سرمایه گذاری در یکی از غرفه های این نمایشگاه یکی از اعضای مهمِ شرکت کننده در این نمایشگاه خواهد بود.

تور نمایشگاه اکسپو دبی

اهداف تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 چیست؟

در همین ابتدا به سراغ مهم ترین بخش تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 می رویم؛ یعنی موضوع و اهداف اصلی به همراه اهداف فرعی آن. محور اصلی تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 شعار «اتصال اذهان و ساختن آینده» است. اهدافِ فرعی آن شامل پایداری، فرصت و پویایی (تحرک) هستند.


بهترین قیمت تور دبی نمایشگاه

021-45419 | 021-88765741


  1. اهداف مربوط به «پایداری» حوزه های صنایع، سرمایه مالی، حاکمیت استخدام و آموزش را پوشش می دهد:
  • وقتی به سمت آینده حرکت می کنیم، اولین چیزی که باید در ذهن مجسم شود، پایداری است.
  • ما سالها است که از منابع زمین برای زندگی خود بهره برداری کرده ایم، بدون اینکه به فکر جایگزینی برای آنها باشیم ( و حتی به انقراض بسیاری از این منابع دامن زده ایم یا عامل گرم تر شدن کره زمین شده ایم) حالا می توانیم با کمک پایداری، از کاهش روز افزون منابع طبیعی جلوگیری کنیم.
  • پایداری یعنی توانایی تولید محصولاتی که به صورت طولانی مدت قابل استفاده هستند. این محصولات باید که از نظر اکولوژیکی در دسترس کل دنیا باشند.
  • حوزه های مرتبط با این مقوله عبارتند از: حاکمیت، صنایع، سرمایه مالی، آموزش و اشتغال.
  1. اهداف «پویایی (تحرک)»، به پُر کردن شکاف بین قسمت های توسعه یافته و بخش هایی که نیازمند مداخله ی مدیریتی و تکنولوژیکی می باشند، مربوط می شود.
  • وقتی در مورد پویایی و تحرک صحبت می‌کنیم، منظور تبدیل ایده‌ها به واقعیت است. هدف این کار، ایجاد پل های متعدد بین ایده‌های افراد مختلف از هر جای دنیا است.
  • توانایی حرکت آزادانه و توسعه پذیری را پویایی می گویند. دامنه‌ی آن شامل پویایی اجتماعی تا تکنولوژیکی است، که در آن ایده‌های افراد مختلف از سراسر دنیا یکجا در این نمایشگاه بزرگ، جمع آوری می شوند.
  • این هدف، شکاف بین کشور های توسعه‌یافته و کشورهایی که هنوز فاقد ارزیابی ابتدایی فن‌آوری و ایده‌های خود هستند را از بین می برد.
  1. تمرکز بخشِ «فرصت ها»، بر حمایت از موسسات و شرکت هایی است که به شعار «اتصال اذهان و ساختن آینده» پایبند هستند و فرصت های جدید ایجاد می کنند.
  • همه ی کشور ها در دنیا ارزش رشد و پیشرفت دارند. هدف از انتخاب «فرصت» به عنوان زیر مجموعه هدف اصلی نمایشگاه اکسپو، ایجاد پتانسیل و حرکت به سمت آینده ی بهتر است.
  • آنچه که نیاز داریم، ایجاد فرصتی برای پیشرفت ایده ها است. ایده هایی که به تولید و گسترش فناوری منجر می شوند همان فرصت هایی هستند که ما با آغوش باز پذیرای آنان هستیم.
  • نمایشگاه اکسپو 2021 توجه خود را به شرکت هایی معطوف خواهد کرد که به هدف و شعار اصلی «اتصال اذهان و ساختن آینده» پایبند باشند.

رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل برای تور

قیمت و هزینه بلیط های تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 چقدر است؟

برای شرکت در تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021، نیاز به تهیه بلیط و سپس دریافت ویزای امارات دارید. در سایت اصلی مربوط به این نمایشگاه، بلیط های مختلفی در دسترس علاقه مندان برای رزرو قرار داده شده است. با توجه به توضیحات ارائه شده برای هر نوع بلیط (مانند محدودیت سنی و محدودیت زمان حضور در دبی و …) می توانید برای خرید آنها اقدام نمایید. اعتبار هر بلیط، یا یک ماهه، یا شش ماهه و یا یک روزه است. بلیط‌ها از ۱۸ جولای ۲۰۲۱ در سایت رسمی این نمایشگاه برای فروش در دسترس همگان قرار داده شده اند.

  • به طبع هر چه مدت زمان بلیط برای حضور در دبی و در تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 بیشتر باشد، ملزم به پرداخت هزینه بیشتری هستید. همچنین بسته به اینکه بلیط ها برای چند نفر تهیه می شوند، هزینه ی پرداختی می تواند متغیر باشد.
  • اگر علاقه مند به تهیه بلیط این نمایشگاه بین المللی نیستید و قصد دارید با تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 به دیدن این شهر و این رویداد جهانی بروید، می توانید با ما در شرکت اوج آرام تماس حاصل نمایید و جهت ثبت نام و شرکت در تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 اقدام نمایید.

بلیط رایگان اکسپو دبی 2021

برای خرید بلیط رایگان اکسپو دبی باید یکی از شرایط زیر را داشته باشید و پس از تایید صلاحیت و امکان پذیر بودن شرایط تان ، نسبت به رزرو و خرید بلیط رایگان اکسپوی دبی اقدام نمایید.

  1. ورود برای کودکان و نوجوانان شش سال تا ۱۸ سال در نمایشگاه اکسپو رایگان است.
  2. دانشجویانی که کارت‌های شناسایی معتبر موسسات آکادمیک را در دست داشته باشند و شهروندان بالای ۶۰ سال دبی نیز می توانند رایگان از این نمایشگاه دیدن کنند.
  3. اگر جزو افرادی هستید که می توانید بدون پرداخت هزینه به طور رایگان از این نمایشگاه بهره مند شوید، فراموش نکنید که حتما باید به طور رسمی در سایت نمایشگاه اکسپو دبی، بلیط ِرایگان خود را رزرو کرده باشید.

البته با یک محاسبه سرانگشتی، می توان به خوبی متوجه شد که عملا شرکت در تور دبی نمایشگاه اکسپو 2021 به صرفه تر از خرید بلیط نمایشگاه به صورت جداگانه است. چرا که به جز امکان بازدید از این رویداد بزرگ جهانی، از خدماتی مانند بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، قیمت کمتر و ارزان تر و غیره، بهره مند می شوید.


رزرو بلیط رایگان اکسپو دبی با اوج آرام

021-45419 | 021-88765741

آدرس ما را از گوگل بگیرید : آژانس مسافرتی رهگذران اوج آرام


تور دبی

هتل های نزدیک محل برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی 2021

با توجه به اینکه محل اصلی برگزاری تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 در دبی ِجنوبی و نزدیک فرودگاه بین المللی آل مکتوم است، بنابراین هتل های متعددی را در اطراف این منطقه می توان یافت که برای اقامت مناسب باشند.

در ادامه نگاهی به آنها خواهیم داشت. لازم به ذکر است که اکثر این هتل ها 5 تا سه ستاره هستند و امتیازات بالایی از جانب مسافران پس از اقامت، به خاطر خدمات با کیفیت خود دریافت کرده اند:

  • Rove Hotel: با فاصله 1.7 کیلومتر از محل برگزاری دبی اکسپو – نزدیک ترین هتل
  • Fortune Park Hotel: با فاصله 3.9 کیلومتر از محل برگزاری دبی اکسپو – نزدیک ترین هتل
  • Bright & Rustic Studio in Lake Apartments: هتل آپارتمان با فاصله 3.9 کیلومتری از محل برگزاری دبی اکسپو
  • Premier Inn Dubai Investment Park: با فاصله 4.1 کیلومتر از محل برگزاری دبی اکسپو
  • Oaks Ibn Battuta Gate Dubai: با فاصله 8 کیلومتری از محل برگزاری دبی اکسپو
  • Avani Ibn Battuta Dubai Hotel: با فاصله 8.09 کیلومتری از محل برگزاری دبی اکسپو

هتل نزدیک نمایشگاه اکسپو دبی

اطلاعات کلی در مورد غرفه ها، مسیریابی در دبی اکسپو و راهنمای سفر

نقشه ای که در ادامه درج شده است شما را برای مسیر یابی دقیق محل برگزاری تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 و نحوه رسیدن به آن راهنمایی می کند:

مسیریابی نمایشگاه اکسپو

محل برگزاری تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 همانطور که اشاره شد، در دبی جنوبی و نزدیک فرودگاه آل مکتوم است. انتخاب این محل در نوع خود، بهترین استراتژی از جانب مسئولان برگزاری نمایشگاه اکسپو در دبی بوده است.چرا که اجازه دسترسی آسان به کلیه افراد و مسافران را فراهم می کند.

برای رسیدن به محل برگزاری تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 باید نیم ساعت را از دبی جنوبی به این منطقه رانندگی کنید. در صورتی که ماشین شخصی نداشته باشید، امکان استفاده از تاکسی و مترو وجود دارد. مسئولان مربوطه در این شهر ایستگاه اختصاصی را برای رسیدن به محل برگزاری این نمایشگاه بزرگ تعبیه کردند که از سردرگمی ِبازدید کنندگان جلوگیری می کند.

تجهیزات الکترونیکی و نقشه گوگل نیز شما را در مسیریابی یاری خواهند کرد. همانطور که در تصویر درج شده (نقشه گوگل) می توانید مشاهده کنید، علامت گذاری های اختصاصی برای یافتن محل نمایشگاه، هتل های مجاور و مراکز تفریحی نزدیک تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 به راحتی با آدرس، قابل یافتن هستند.


بهترین قیمت تور دبی نمایشگاه

021-45419 | 021-88765741


برای مسیریابی بهتر در صورت رانندگی با یک ماشین شخصی، شما می توانید از اتوبان شیخ زائد e11 به سمت خروجی 20 و اتوبان 77 بروید. یا اینکه در همین اتوبان e311 شیخ زائد می توانید از خروجی 21 از اتوبان اصلی خارج شده و به سراغ اتوبان e77 بروید. در مسیر رانندگی با ماشین شخصی، مسئولان مربوطه علامت هایی را جهت یافتن بهتر محل اصلی تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 به کرات قرار داده اند. شما می توانید از آنها کمک بگیرید (در صورتی که به موبایل یا تجهیزات الکترونیکی متصل به اینترنت دسترسی ندارید). در نهایت نیز، با توجه به تصاویر درج شده از محل برگزاری این نمایشگاه، از دور به راحتی می توانید ساختمان اصلی و ساختمان های مجاور را شناسایی کنید.

غرفه های تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 در زیر یک گنبد بزرگ و ساختمان های مجاور آن قرار می گیرند. هر کشوری، من جمله ایران غرفه خاص خود را دارد و گفته می شود غرفه ی مربوط به ایران از بهترین و در دسترس ترین غرفه ها در این گنبد به حساب می آید.

همچنین پیش بینی می شود که ایران با کمک تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 بتواند نگاه جامعه جهانی را برای فرصت همکاری های بیشتر و پویاتر به سمت خود جلب کند. البته همه ی ساختمان های مجاور این نمایشگاه غرفه نیستند. و برخی از آنها برای اسکان پرسنل و جزء مکان های اقامتی، تفریحی به شمار می آیند.

تور دبی نمایشگاه اکسپو 2021

زمان حمل و نقل خطوط مترو دبی در ایام اکسپو

خطوط قرمز و سبز زمان بندی متروی دبی:

شنبه تا چهارشنبه:
از 05:00 صبح تا 01:15 (روز بعد)

پنج‌شنبه:
05:00 صبح تا 02:15 (روز بعد)

جمعه:
08:00 صبح تا 01:15 (روز بعد).

زمان بندی خدمات در زمان های اوج روز ۲:۳۸ دقیقه خواهد بود.

همکاری تیم های فوتبال مطرح جهان با اکسپوی دبی

باشگاه افسانه ای فوتبال ایتالیا با حضور فیزیکی در اکسپو به ایجاد تغییرات مثبت از طریق فوتبال کمک خواهد کرد.

مشارکت جدیدی بین اکسپو 2020 دبی و تیم آث میلان ایتالیا اعلام شد و غول های فوتبال ایتالیایی برای کمک به اهداف Expo برای ایجاد تغییرات مثبت ، از جمله یکی از ابتکارات اصلی آن – برنامه برای مردم و سیاره – تلاش می کنند.

این مشارکت از جذابیت و محبوبیت میلان استفاده می کند، از نام ویژه روسونری ها گرفته تا پیراهن های قرمز و مشکی جذاب آنها با طرفداران بیش از 500 میلیون طرفدار در سطح بین المللی.

بازیکنان و سفیران روسونری علاوه بر حضور فیزیکی در این رویداد ، محتوای منحصر به فردی را برای ارتقاء ارزشهای اساسی ورزش تولید می کنند و تغییرات مثبتی را از طریق فوتبال ایجاد می کنند.

این مشارکت به Expo 2020 کمک می کند تا برنامه ای را برای مردم و سیاره ارائه دهد ، که برای برطرف کردن مهمترین چالش های امروز ما با استفاده از قدرت نمایشگاه های جهانی برای متحد کردن جهان و ایجاد اقدامات جمعی و معنادار طراحی شده است.

میلان سالهاست که در خاورمیانه فعالیت می کند ، از جمله انجام مسابقات در این منطقه و حفظ همکاری طولانی مدت با امارات.

با داشتن طرفداران پرشور جهانی و سابقه ای 122 ساله ، این باشگاه یک نیروی محوری در دنیای فوتبال بوده است ، با ارزشهایی که با اعتقاد اکسپو 2020 به قدرت منحصر به فرد ورزش در گردهم آوردن مردم ، جوامع و ملتها از طریق همکاری و هماهنگی بسیار نزدیک است. (منبع این بخش از مطلب وبسایت ilikevents.com است)

نمایشگاه فوتبال اکسپو

جمع بندی نهایی؛ تور نمایشگاه اکسپو دبی 2022

تور نمایشگاه اکسپو دبی 2022 یکی از بهترین فرصت ها برای گردشگران، شرکت ها، سازمان های کوچک و بزرگ، موسسات و … برای دیده شدن است. همه ی جهان در این نمایشگاه بزرگ و بین المللی حضور دارند، بنابراین این فرصت نه تنها برای کشور امارات، که برای کلیه ی افرادی که در این رویداد جهانی شرکت می کنند، می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد.

مسیریابی به تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 با کلیه ی تجهیزات و امکانات در دبی در دسترس شماست. شما می توانید شخصا برای خود و سایر افراد دیگر همراه تان بلیط رزرو کنید. یا با ثبت نام و ارائه درخواست تان مبنی بر شرکت در تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 از خدمات ما در شرکت اوج آرام بهره مند شوید.

امکان ارسال درخواست شما به صورت آنلاین یا حضوری برای شرکت در تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 وجود دارد. خرید آنلاین تور نمایشگاه اکسپو دبی 2021 به جای رزرو شخصی بلیط مزایای متعددی دارد. از مهم ترین این مزایا می توان به سفری آسان تر و ارزان به همراه خاطرات خوش و تماشای دستاورد ها و فرصت های جدید دنیا اشاره کرد. شما برای دریافت ویزای دبی نیز می توانید با ما در شرکت اوج آرام در تماس باشید، تا با ارائه ی مشاوره شما را در این مورد، راهنمایی کنیم.


بهترین قیمت تور دبی نمایشگاه

021-45419 | 021-88765741

آدرس ما را از گوگل بگیرید : آژانس مسافرتی رهگذران اوج آرام


بیشتر بخوانید | تور جام جهانی 2022 قطر

رزرو و درخواست تور دبی نمایشگاه اکسپو 2021

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

آژانس مسافرتی نزدیک من

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *