مدارک مورد نیاز برای ویزا گاردین شیپ والدین

اخذ ویزا گاردین شیپ والدین در انگلستان

یکی از ویزاهای بسیار مهم در کشور انگلستان، ویزای گاردین شیپ والدین است. این ویزا مختص والدینی است که فرزندان آن ها کمتر از 12 سال سن داشته و در مدارس عادی و یا خصوصی تحصیل می‌کنند. برای اخذ این ویزا نیز باید شرایط بسیار خاصی داشته و همچنین مراحل مختلفی را سپری نمایید.

0 تا 100 ویزای گاردین شیپ والدین در انگلستان

همان طور که مطلع هستید، کشور انگلستان یکی از کشورهای تقاضا برای مهاجرت است که به سبب برخورداری از مزایای فوق العاده‌ای مانند: مراکز آموزشی معتبر، دانشگاه‌های برجسته، مراکز دیدنی و جذاب اغلب افراد به دنبال کسب اقامت در این کشور هستند.

به سبب افزایش درخواست اقامت در این کشور، امروزه شاهد انواع ویزاهای مختلف برای دریافت اقامت خواهیم بود. یکی از مهمترین ویزا‌ها در این کشور، ویزای همراه انگلستان و یا ویزای گاردین شیپ والدین در انگلستان می‌باشد. اما سوال اینجاست که چقدر ویزای گاردین انگلستان را می‌شناسید؟ از شرایط اخذ آن چه می‌دانید؟!

ویزای گاردین شیپ والدین در انگلستان یکی از ویزاهایی است که به والدین دانش آموزان زیر ۱۲ سال که در مدارس انگلستان پذیرش شده‌اند، تعلق می‌گیرد. در طی سالهای اخیر این ویزا نیز، (با توجه به تغییرات مختلف قوانین در این کشور) دچار تحولات و نوسانات مختلفی شده است. شرکت اوج آرام با توجه به تمایل والدین برای کسب اطلاعات کامل در زمینه این ویزا، اقدام به ارائه اطلاعات کامل و جامعی نموده است لذا پیشنهاد می‌کنیم همراه ما باشید تا علاوه بر شناخت این ویزا، راهنمایی‌های مهم و لازم را در زمینه اخذ آن و هزینه آن و … کسب نمایید.

ویزای گاردین شیپ والدین چیست؟

اخذ ویزا گاردین شیپ

سوالی که برای برخی از افراد پدید می‌آید، این است که ویزای گاردین انگلیس چیست و چه مزایایی دارد؟! اغلب افراد که برای ادامه تحصیل در کشورهای خارجی از جمله انگلستان، اقدام می‌کنند، بر این موضوع آگاهی دارند که آموزش بهتر و تاثیرگذارتر از دوران کودکی برای آنها رقم می‌خورد. شما حتی می توانید با این کار اقدام به دریافت ویزا اقامتی انگلستان نیز کنید.

با توجه به این اصل مهم، اغلب افراد در سنین پایین فرزندان خود اقدام به دریافت ویزای دانش آموزی انگلستان خواهند نمود. همان طور که می‌دانید فرزندان زیر 12 سال نیازمند سرپرستی و مراقبت ویژه‌ای هستند. از این رو بسیاری از کشورها مانند استرالیا، کانادا و انگلیس، اقدام به ارائه ویزاهای همراه و یا والدین (گاردین شیپ) نموده‌اند.

این ویزا موجب می‌شود که والدین بتوانند سرپرستی فرزند خود را برای ادامه تحصیل برعهده گرفته و در طول دوره‌ی تحصیلی، همراه آن ها بوده و امور تحصیلی آنها را پیگیری نمایند. یکی از نکات بسیار مهم در ویزای گاردین شیپ انگلستان، این است که این ویزا به تنهایی اقامت طولانی مدت را در بر نداشته و متعاقب با ویزای تحصیلی فرزند، صادر خواهند شد.

آیا ویزا گاردین شیپ والدین در انگلیس، به تمامی والدین تعلق می‌گیرد؟

همان طور که ذکر شد کشور انگلستان قوانین بسیار زیادی را برای مهاجرت به این کشور در نظر گرفته است. لذا در پاسخ به این سوال که چه کسی صلاحیت دریافت ویزای همراه و یا والدین را دارد، می توان به بند 6 قوانین مهاجرت ارائه شده در کشور انگلستان اشاره نمود. بر طبق این قانون می‌توان تشخیص داد که چه والدینی می‌توانند از این ویزا برای همراهی فرزندان خود استفاده نمایند.

شرایط اخذ ویزای گاردین شیپ والدین در انگلستان

امروزه شاهد قوانین سخت‌گیرانه‌تری از کشور انگلستان در زمینه‌ی دریافت و اخذ ویزای گاردین شیپ هستیم. لذا قبل از این که اقدام به دریافت این ویزا نمایید، بهتر است قوانین را به طور کامل فرا گرفته و از مشاوره‌های تخصصی اوج آرام نیز بهره مند گردید. در اینجا ما به برخی از نکات بسیار مهم و ضروری در زمینه‌ اخذ این ویزا اشاره می‌کنیم:

  1. اولین و مهمترین اصل برای دریافت این ویزا، پذیرش فرزند شما توسط یک مرکز آموزشی و ارائه‌ی ویزا به او خواهد بود. این رضایت تحصیلی مهمترین گام برای اخذ ویزای گاردین شیپ والدین می‌باشد.
  2. در صورتی که فرزند شما در مدارس شبانه روزی به تحصیل ادامه دهند، مدرسه به عنوان گاردین او شناخته شده و نیازی به ارائه‌ی ویزای والدین نخواهد بود.
  3. در صورتی که فرزند از سن بالای 12 سال برخوردار گردد، دیگر نیازی به حضور والدین نبوده و ویزای آنها به عنوان گاردین شیپ باطل خواهد شد.
  4. این ویزا به تنهایی اجازه‌ی کار و تحصیل برای والدین را در بر نداشته و افرادی می‌توانند اقدام به دریافت آن نمایند که از تمکن مالی مناسبی در کشور خود برخوردار باشند.

هزینه دریافت ویزای گاردین شیپ والدین در انگلستان

گرفتن ویزا گاردین شیپ انگلستان

همان طور که می‌دانید یکی از مهمترین فاکتورها برای دریافت ویزا تضمینی انگلیس، هزینه‌های پرداختی و برخورداری از تمکن مالی مناسب خواهد بود. از جمله هزینه‌های دریافت این ویزا عبارتند از :

  • فرم درخواست آنلاین و پر کردن آن ها
  • هزینه‌های بهداشت و درمان که به صورت هر ساله اعطا می‌شود
  • هزینه سلامت مهاجرتی
  • متقاضیان پس از پرداخت هزینه‌ها و ارسال درخواست، می‌توانند برای مرحله‌ی بعدی که همان ثبت نام بیومتریک است اقدام کنند.

مدارک مهم برای دریافت ویزا گاردین شیپ والدین در انگلیس

  • اثبات رابطه‌ی والدین و فرزندی
  • اثبات برخورداری از تمکن مالی با ارائه‌ پرینت حساب بانکی
  • ارائه‌ی سند ازدواج
  • مدارک تحصیلی معتبر
  • پاسپورت
  • عکس
  • شناسنامه

تمامی مدارک اعلام شده می‌توانند نقش بسیار مهمی در اخذ این ویزا داشته باشند. لازم به ذکر است که برای دریافت این ویزا به تنهایی، محدودیت سنی وجود نخواهد داشت. اغلب والدین می‌توانند برای فرزندان دیگر خود نیز اقدام به دریافت این ویزا نمایند.

یکی از مهمترین فاکتورها در اخذ این ویزا برخورداری از تمکن مالی مناسب برای اداره‌ی خانواده خود خواهد بود. لازم به ذکر است که این ویزا از جمله ویزاهای موقت بوده که با تکمیل دوره‌ی تحصیلی و یا بالا رفتن سن کودکان (بالای 12 سال) باطل خواهد شد اما در صورت لزوم، متقاضیان می‌توانند آن را تمدید نمایند.

مزایای دریافت ویزای گاردین شیپ والدین در انگلستان

دریافت ویزای گاردین شیپ والدین

از جمله مزایای فوق العاده‌ این ویزا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • در صورت برخورداری از شرایط لازم می‌توان این ویزا را برای مدت 12 ماه تمدید کرد.
  • پیگیری امور تحصیلی فرزندان و مراقبت از آنها در طی دوره‌ی تحصیلی

لازم به ذکر است که در صورتی که مدت زمان این ویزا به پایان برسد، متقاضیان می‌توانند با دریافت ویزای توریستی نیز به مدت 6 ماه کنار فرزندان خود باشند. حتی پس از بازگشت به کشور نیز می‌توانند در صورت برخورداری از تمکن مالی مناسب، برای دریافت ویزای همراه توریستی اقدام نموده و به مدت 6 ماه به این کشور سفر نمایند.

از جمله قوانین مهم و قابل توجه در این کشور، این است که متقاضیان می‌توانند به صورت دوره‌ای برای دریافت ویزای یک ساله، سه ساله، پنج ساله و در نهایت 10 ساله نیز اقدام کنند.

نتیجه گیری

شما عزیزان می توانید با مراجعه به شرکت اوج آرام به صورت حضوری و یا با ارتباط از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت برای دریافت ویزای گاردین شیپ والدین انگلستان، و یا دریافت اقامت انگلستان از طریق ازدواج اقدام کنید. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده و برایتان مفید بوده باشد.

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *