تور قبرس شمالی

توضیحات سفر

تور قبرس شمالی

مقصدقبرس شمالی
قبرس شمالی ترکیش 3
قبرس فری برد

می دانید که بهترین زمان برای رزرو تور قبرس شمالی کی می باشد؟ شما هم به دنبال بازدید از بهترین جاذبه های گردشگری قبرس شمالی هستید؟ از شما دعوت می گردد که مطالب درج شده در وب سایت پیش روی خود را درباره تور قبرس شمالی تا آخر مطالعه نمایید.

قبرس کشوری می باشد که جنوب کشور ترکیه واقع شده است. کشور قبرس جزو زیباترین جزیره های موجود در دریای مدیترانه به شمار می آید و از مساحت کوچکی برخوردار می باشد. پایتخت این کشور را شهر زیبای نیکوزیا شکل داده است. کشور قبرس در نزد گردشگران اروپایی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. قبرس شمالی دیدنی های متنوعی را به خود اختصاص داده است.

سالانه میلیون ها گردشگر از قبرس شمالی بازدید می کنند. حجم بالایی از گردشگران قبرس شمالی را توریست های ترکیه ای شکل داده اند. پیشنهاد می شود که قبل از سفر به قبرس شمالی، در مورد جاذبه های گردشگری قبرس شمالی اطلاعاتی را به دست آورید. پربازدیدترین دیدنی های قبرس شمالی عبارتند از :

ساحل لاک پشت : در مبحث مربوط به بهترین جاذبه های گردشگری قبرس شمالی می توان به ساحل لاک پشت اشاره کرد. در این ساحل می توانید لاک پشت های سبز رنگی را مشاهده کنید که در برخی از فصل های سال به شکل گروهی به سمت ساحل روانه می شوند.

ساحل گلپسیدس : یکی از معروف ترین سواحل قبرس شمالی را ساحل گلپسیدس شکل داده است. با رزرو تور قبرس شمالی می توانید به راحتی در ساحل یاد شده قدم زده و لحظات بی نظیری را برای خود به ارمغان آورید.

بندر گیرنه : بدون تردید یکی از دیدنی های بی نظیر قبرس شمالی را بندر گیرنه شکل داده است. گردشگران می توانند با شرکت در تور قبرس شمالی از بندر و قطعه ی تاریخی گیرنه بازدید کنند. شما می توانید امکانات رفاهی متنوعی را نیز در بندر گیرنه مشاهده کنید.

قلعه سنت هیلاریون : قلعه سنت هیلاریون از باشکوه ترین جاذبه های گردشگری قبرس شمالی می باشد. این قلعه در ارتفاع 670 متری از سطح دریا ساخته شده است. همچنین قلعه ی یاد شده از مساحت بالایی برخوردار می باشد. چشم انداز مربوط به قطعه یاد شده دیدنی است.

هزینه تور قبرس شمالی

هزینه تور قبرس شمالی

توریست ها می توانند بعد از بررسی مهمترین جاذبه های گردشگری قبرس شمالی در مورد قیمت تورهای این منطقه نیز اطلاعاتی را به دست آورند. هزینه های رزرو تورهای قبرس شمالی بسیار مناسب می باشد. چرا که قبرس شمالی در نزدیکی ترکیه واقع شده است.

بنابراین هزینه های سفر به این منطقه ارزان می باشد. البته در نظر بگیرید که فاکتورهای متنوعی در هزینه های تور قبرس شمالی دخیل هستند. از مهمترین این فاکتور ها می توان به مدت زمان برگزاری تور و خدمات آن اشاره کرد.

شما می توانید جهت بررسی دقیق هزینه های مربوط به رزرو تور قبرس شمالی از وب سایت پیش روی خود اقدام نمایید. برای این منظور می توانید قیمت تورهای یاد شده را از آژانس مسافرتی ما چک کرده و مناسب ترین تور گردشگری قبرس شمالی را رزرو کنید. آژانس مسافرتی ما سعی دارد بهترین تورهای یاد شده را با قیمت مناسب عرضه نماید.

همکاران ما در این مجموعه سعی دارند خدمات باکیفیت را با کمترین قیمت ارائه داده و رضایت مندی شما را کسب کنند. اگر شما هم به دنبال بررسی هزینه های رزرو تور گردشگری قبرس شمالی هستید، می توانید فرصت پیش روی خود را از دست ندهید.

تور قبرس شمالی از تبریز

تور قبرس شمالی از شهرهای مختلف کشورمان در حال برگزاری می باشد. یکی از مهمترین مبدا برگزاری تورهای گردشگری قبرس شمالی را شهر تبریز شکل داده است. گردشگران می توانند با توجه به شهر یا منطقه ای که در آن زندگی می کنند، تور مدنظرشان را رزرو نمایند. امروزه بسیاری از توریست ها با علاقه مندی بالایی به دنبال بازدید از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی هستند.

تور قبرس شمالی از تبریز

شما هم می توانید با سفرتان به این کشور تجربه های متفاوتی را به دست آورید. مردم قبرس شمالی بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند. همچنین آنان به زبان ترکی استانبولی صحبت می کنند. اگر قصد بازدید از متفاوت ترین دیدنی های جهان را در سر دارید، بهتر است که هم اکنون یکی از تورهای گردشگری قبرس شمالی را رزرو کنید. تورهای گردشگری قبرس شمالی مناسب برای زوج هایی می باشد که قصد مسافرت دو نفری را در سر دارند.

تور قبرس شمالی ارزان

بسیاری از توریست ها به دنبال راهنمای رزرو تور قبرس شمالی ارزان قیمت هستند. آنها دوست دارند تا با حداقل هزینه های ممکن در یکی از بهترین تورهای گردشگری خارجی شرکت کنند. به جرات می توان گفت که تور گردشگری قبرس شمالی ارزان قیمت را می توانید از آژانس مسافرتی پیش روی خود رزرو نمایید. مجریان تورهای یاد شده سعی دارند ارزان ترین تورها را اجرا کنند.

البته ارزان بودن تورهای گردشگری قبرس شمالی نشان از بی کیفیت بودن خدمات عرضه شده در تورهای مذکور نمی باشد. بلکه شما می توانید باکیفیت ترین و بهترین خدمات را با رزرو تور گردشگری قبرس شمالی دریافت کنید. دیگر وقت آن رسیده است که از نزدیک جاذبه های گردشگری قبرس شمالی را بازدید نمایید. توصیه می شود که در حین سفرتان به این کشور حتما به فرهنگ مردم محلی قبرس شمالی احترام بگذارید.

آفر تور قبرس شمالی

آفر تور قبرس شمالی

اگر شما هم قصد بازدید از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی را دارید بهتر است که تعطیلات سال جدید میلادی را در این کشور سپری کنید. همچنین برای داشتن سفر ارزان قیمت می توانید آفر تور قبرس شمالی را رزرو کنید. در بسیاری از مواقع تورهای گردشگری قبرس شمالی با حداقل ترین قیمت ممکن عرضه می شوند.

گردشگران می توانند منتظر آفر تورهای یاد شده باشند تا بتوانند با کمترین قدرت مالی خود، به راحتی تور مورد علاقه شان را رزرو کنند. افرادی که عاشق گشت و گذار در سواحل زیبایی جهان هستند، می توانند بازدید از سواحل قبرس شمالی را به هیچ وجه از دست ندهند.

تور قبرس شمالی 1403

آژانس مسافرتی ما سعی دارد در سال 1402 بهترین تور قبرس شمالی نوروز 1403 را برگزار کند. شما می توانید از هم اکنون برای تعطیلات نوروز پیش روی خود برنامه ریزی نمایید. برای این منظور می توانید یکی از تورهای قبرس شمالی را رزرو کرده و خودتان را برای یک سفر هیجان انگیز آماده کنید. همچنین لازم به ذکر است که شرایط آب و هوایی قبرس شمالی در روزهای اول بهار بسیار مناسب و معتدل می باشد.

بنابراین گردشگران می توانند با خیال آسوده از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی بازدید کنند. بهتر است که با دقت بالایی جزئیات و خدمات مربوط به تورهای گردشگری قبرس شمالی را بررسی کرده و سپس رزرو تان را شکل دهید.

تور قبرس قیمت مناسب

تور قبرس قیمت مناسب

یکی از مهمترین دغدغه های گردشگران را رزرو تور قبرس شمالی قیمت مناسب شکل داده است. توریست ها و گردشگران ایرانی دوست دارند تا جاذبه های گردشگری قبرس شمالی را با کمترین هزینه های ممکن بازدید کنند. شما می توانید قیمت تورهای گردشگری قبرس شمالی را از آژانس های مسافرتی مختلف مورد بررسی قرار دهید.

در این صورت می توانید به ارزان تر بودن تورهای گردشگری عرضه شده در وب سایت ما پی ببرید. همچنین در سال های اخیر شاهد نوسانات شدید اقتصادی در کشورمان هستیم. این امر نیز به نوبه ی خود در قیمت تورهای گردشگری داخلی و خارجی موثر بوده است.

تور قبرس شمالی با دیدن 5 شهر برتر قبرس شامل گیرنه، فاماگوستا، نیکوزیا، پافوس و لیمولوس برایتان برنامه­ریزی شده است. با توجه به بودجه، زمان سفر و علاقه شخصی­تان، برای داشتن تجربه شگفت انگیز یک سفر، در قبرس شمالی انتخاب­های متنوعی برایتان وجود دارد.

خرید تور قبرس شمالی

سفر می­تواند با کاهش دغدغه­ های ذهنی به پویایی فکر کمک کند. مهم است که برای رسیدن به سلامتی در برنامه­ریزی ­هایتان سفر را جا دهید. اخیراً تورهای گردشی برای این منظور برنامه­ریزی شده اند. قبرس شمالی یکی از زیباترین کشورهای پرجاذبه و تاریخی است که می­توانید برای گرفتن بلیط و همراهی با تور قبرس شمالی اقدامات لازم را انجام دهید. کشور قبرس که در جوار یونان است از لحاظ تاریخی، به عنوان یک مکان ایده آل شناخته می­شود. این جزیره که راهی به سمت سرزمینهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی است، در تاریخ داستنهای طولانی برای گفتن دارد. از منظر طبیعت، قبرس به عنوان یکی از بزرگترین جزایر دریای مدیترانه، فرصتهای گردشگری زیادی دارد. کوه‌های ترودوس فرصت لذت بردن از مناظر دیدنی را نیز فراهم می‌کند. اگر می­خواهید برای داشتن تعطیلات عالی در مناطق تاریخی و ساحلی قبرس اقدام به خرید کنید، تماس بگیرید.

بیایید در اینجا درباره قبرس، اطلاعات دقیقتری به شما بدهیم. یونانیان در حدود 1200 سال قبل از میلاد به قبرس وارد شدند و بعد از آنها تمدن­های زیادی از آن زمان به بعد در آنجا به وجود آمده اند. هر کدام از این تمدن­ها از تاجران دریانورد تا رومیان در قبرس اثری بر جای گذاشتند،. شاید استفاده از کلمه “تمدن تلفیقی” در توصیف قبرس از نظر تاریخی، فرهنگی و البته از نظر خوراکی مفیدترین باشد. جای تعجب نیست که قبرس با هر یک از همسایگان مدیترانه ای خود در صنعت گردشگری در رقابت است. می‌توانید در خلیج‌های مخفی، سواحل باشکوه و دهکده‌های سنگی باستانی قبرس شمالی کاوش کنید. قبرس شمالی مملو از خرابه های باستانی، قلعه های زیبا، دهکده های ماهیگیری و پیاده روی­های پر پیچ و خم در امتداد سواحل زیبای خود است.

تور قبرس شمالی فاماگوستا

تور قبرس شمالی فاماگوستا

یکی از قسمت­های بسیار زیبای تور قبرس شمالی، فاماگوستا است که در شرق این جزیره قرار دارد. در مسیر می­توانید از صومعه و موزه نمادهای سنت برناباس، جاده سالامیس-فاماگوستا نیز دیدن کنید. در جانب شمال شرقی جزیره، فاماگوستا آغاز خواهد شد. صومعه و موزه، نمادهای سنت بارناباس آرامگاه برنابا یهودی خواهان است. بعد از دیدار از این مکان به سمت ویرانه های سالامیس می­روید. قهرمان جنگ تروا، توسر، به دلیل مراقبت نکردن از برادر ناتنی خود آژاکس که در طول جنگ جان باخته بود، از جزیره یونانی سالامیس طرد شد. او تمام راه را تا قبرس طی کرد و در آنجا ساکن شد و پادشاهی خود را سالامیس نامید سپس می توانید شهر دیواری فاماگوستا، که توسط دیوارها احاطه شده است را ببینید همچنین می­توانید از مشاهده کلیسای جامع سنت نیکلاس که یکی از زیباترین کلیساها به سبک گوتیک است، لذت ببرید.

زمانی که عثمانی‌ها جزیره را تصرف کردند، مناره‌ای را اضافه کردند و آن را مسجد نامیدند. این مکان ابتدا ایاصوفیه نام گرفت و بعداً به مسجد لالا مصطفی پاشا تغییر یافت. درخت “فیکوس سیکوروس” که در کنار این معماری شگفت انگیز گوتیک کاشته شده است به سال 1299 برمی گردد. شهر ارواح فاماگوستا، مکانی به نام واروشا است. اینجا خانه و هتلی زیبا است که پس از 1346 بازگشایی شد.

تور قبرس شمالی نوروز

در تعطیلات نوروز به تور قبرس شمالی بروید. از تماشای کوه‌های ترودوس گرفته تا تماشای غروب خورشید بر فراز سواحل فوق‌العاده قبرس همگی می­توانند خاطره ­ای متفاوت برایتان بسازند. مسیرهای آرام، آبشارها و کلیساهای نقاشی شده و بخش اعظم منطقه جنگلی قبرس می­تواند مکانی مناسب برای پیاده روی باشد. بلندترین قله کوه المپ را در تعطیلات خود در قبرس  ببینید. در شبه جزیره آکاماس استخر کم عمق در یک غار طبیعی کوچک ایجاد شده است. پرندگان مهاجر نیز در این منطقه هستند.

تور قبرس شمالی نوروز

قیمت تور قبرس شمالی

پیشنهاد می شود که تعطیلات سال 1403 را در قبرس شمالی سپری کنید. این جزیره از فرهنگ غنی برخوردار بوده و شما می توانید لحظات به یادماندنی را در جزیره یاد شده برای خود به ارمغان آورید. جهت بازدید از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی دیگر فرصت طلایی پیش روی خود را از دست ندهید. قیمت عرضه شده برای تور قبرس شمالی از وب سایت ما، قطعی می باشد.

به عبارتی با افزایش قیمت بلیط هواپیما و هتل، شما مجبور نخواهید بود هزینه های بیشتری را در حین سفرتان بپردازید. برای سفر کردن به قبرس شمالی نیازی به دریافت و اخذ ویزای گردشگری این کشور نمی باشد. البته برای سفر به قسمت یونان نشین قبرس بایستی ویزای توریستی قبرس جنوبی را دریافت کنید.

مجری مستقیم تور قبرس شمالی

توصیه می گردد که تور قبرس شمالی مدنظرتان را از وب سایت های معتبر و شناخته شده رزرو کنید. برای این منظور نیز می توانید از مجری مستقیم تورهای قبرس شمالی، تور مورد علاقه تان را خریداری کنید. بدون شک آژانس مسافرتی پیش روی شما از بهترین و باتجربه ترین مجریان برگزاری تورهای گردشگری قبرس شمالی می باشد.

آژانس مسافرتی ما تجربه و سابقه ی بسیار درخشانی را در زمینه برگزاری تورهای گردشگری داخلی و خارجی دارد. چنانچه قصد بازدید از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی را دارید بهتر که از آژانس مسافرتی ما تور مذکور را رزرو و خریداری کنید.

نرخ تور قبرس شمالی

نرخ تور قبرس شمالی

همانطور که در قسمت های قبلی نیز اشاره شد، جاذبه های گردشگری قبرس شمالی بسیار منحصر به فرد هستند. بنابراین بازدید از دیدنی های این کشور از مهمترین آرزوهای گردشگران ایرانی می باشد. توصیه می شود قبل از رزرو تور قبرس شمالی، در مورد این کشور اطلاعات مورد نیازتان را به دست آورید.

شما می توانید با شرکت در تور یاد شده مزایای زیادی را به دست آورید. از مهمترین این مزایا می توان به آشنا شدن با همسفران جدید و پیدا کردن دوستان مختلف اشاره کرد. همچنین تورهای گردشگری قبرس شمالی از محبوب ترین تورهای خارجی عرضه شده در آژانس مسافرتی ما می باشند.

ارزانترین تور قبرس شمالی

تور قبرس شمالی یکی از محبوب ترین تورهای گردشگری عرضه شده در سال های اخیر می باشد. بازدید از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از گردشگران می باشد. توریست ها دوست دارند در مقابل هزینه ها و زمانی که صرف می کنند، بهترین لحظات را تجربه نمایند.

برای این منظور نیز به دنبال بازدید از متفاوت ترین مقاصد گردشگری جهان هستند. دیدنی های قبرس شمالی بسیار متفاوت تر از جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد. بنابراین توصیه می شود که حتما بازدید از قبرس شمالی را از دست ندهید.

تور قبرس شمالی لحظه آخری

بهترین راه برای بازدید از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی را رزرو تورهای لحظه آخری این کشور شکل داده است. شما می توانید با رزرو تور قبرس شمالی لحظه آخری، هزینه های پایینی را پرداخت کنید. در نتیجه می توانید به شکل اقتصادی و مقرون به صرفه سفرتان را شکل دهید. برای بررسی و رزرو تورهای لحظه آخری قبرس شمالی می توانید وب سایت ما را دنبال نمایید. آژانس مسافرتی ما بهترین شرکت برگزار کننده تورهای لحظه آخری قبرس شمالی می باشد.

بهترین زمان سفر به قبرس شمالی

بهترین و مناسب ترین زمان رزرو تور قبرس شمالی فصل های بهار و تابستان می باشد. با این حال بسیاری از گردشگران و توریست ها ترجیح می دهند در روزهای پایانی سال میلادی نیز از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی بازدید کنند.

شرایط آب و هوایی قبرس شمالی در روزهای زمستان بسیار سرد می باشد. بنابراین گردشگران روانه ی مراکز تفریحی قبرس شمالی می شوند. همچنین می توانید برنامه های تفریحی مختلفی را در سواحل قبرس شمالی مشاهده کنید. گردشگران می توانند با توجه به اوقات فراغت خود، سفرشان را به قبرس شمالی شکل دهند.

بهترین زمان سفر به قبرس شمالی

سوال های متداول

برای شرکت در تور قبرس شمالی بایستی به برخی از قوانین و مقررات توجه کرد؟

بله گردشگران و توریست ها موظف هستند به آداب و رسوم مقاصد گردشگری مدنظر خود احترام بگذارند. در غیر این صورت ممکن است با دردسرها و مشکلات گوناگونی مواجه شوند.

بهترین زمان برای بازدید از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی کی می باشد؟

فصل بهار از بهترین فصل های سال خواهد بود که می توانید در روزهای زیبای بهاری از دیدنی های این کشور بازدید نمایید.

خدمات مربوط به تورهای گردشگری قبرس شمالی کدامند؟

داشتن تور لیدر حرفه ای، رزرو بهترین هتل، بلیط رفت و برگشت به قبرس شمالی، فرصت بازدید از بهترین جاذبه های گردشگری قبرس شمالی.

هزینه های گشت و گذار در قبرس شمالی چقدر می باشد؟

توجه داشته باشید که هزینه های زندگی در قبرس شمالی بسیار مناسب می باشد. شما می توانید با کمترین هزینه های ممکن لذیذترین غذاهای این کشور را میل کنید. همچنین هزینه های رفت و آمد در قبرس شمالی بسیار ارزان می باشد.

1.5/5 - (39 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *